2 questions

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Dina
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 mar 2006, 00:00

Bericht door Dina »

Nou ik ga morgen voor mijn theorieeeee.. wish me luck!

en heb besloten om voor model 2 te gaan!

nu heb ik wel weer een vraag daarover, als ik mijn theorie haal en mijn voorlopig rijbewijs ophaal bij de gemeente mag ik dan al alleen rijden en 'oefenen' als het ware of na de 18 uur les pas?




Groetjesssss
GRO
Administrator
Berichten: 12746
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Je zou toch eens het deel RIJBEWIJS WIE /WANNEER op onze site moeten lezen. Het staat daar allemaal stap per stap uitgelegd.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Quote: @ Benny. Ik waardeer altijd jouw inbreng op dit forum, maar ik ben het helemaal niet met je eens. Dit is dan ook geenzins als persoonlijke aanval bedoeld.
Quote: Nogmaals Benny, dit is geen persoonlijke aanval, enkel inhoudelijk.
Oprechte vriendelijke groeten.
Maak je maar geen zorgen, zo snel voel ik me niet aangevallen.
Een meningsverschil is nog altijd geen aanval.
Quote: Dat kan wel zo wezen, maar het is helaas wel nodig! Als je geen auto tot jouw beschikking hebt dan kan je ook geen stage doen, he.
Wat ik hier gewoon raar vindt is gewoon dat mensen dit doen omdat ze geen auto hebben ,ze kunnen dan misschien een maandje winnen maar wat heb ik daaraan als ik toch geen auto heb
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Benny, je schreef
Quote: Wat ik hier gewoon raar vindt is gewoon dat mensen dit doen omdat ze geen auto hebben ,ze kunnen dan misschien een maandje winnen maar wat heb ik daaraan als ik toch geen auto heb
Ik begrijp dat je je dat afvraagt, ik had die opmeriking ook al verwacht. Er kunnen verschillende redenen voor zijn.
Ik zelf wil gewoon proactief handelen en dat papiertje alvast hebben voor wanneer ik moet gaan solliciteren, voor een werkgever ben je al heel wat minder aantrekkelijk als je geen rijbewijs hebt. Ik denk dat leren rijden voor veel mensen ook een stuk onafhankelijkheid en mobiliteitbetekent. Je kan bijv. op vakantie ook altijd nog eens een auto huren of lenen. Als je samen met anderen rijdt kan je wel eens het stuur nemen. Iedereen kan het, dus wil jij het ook leren. Het halen van je rijbewijs kost zoveel geld, ik kan me voorstellen dat sommigen die kosten liever niet tegelijkertijd hebben met de aanschaf van een auto. Zomaar wat redenen genoemd.
Plaats reactie