examen

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

examen

Bericht door gast »

dag met mark ik heb gehoord dat als je examen doet dat je een eigen pc scherm voor je krijgt en een koptelefoon is dat ook zo. in nederland kijkt en hoort iedereen de vragen van op een tvscherm groetjes mark
Sofie
Berichten: 208
Lid geworden op: 10 sep 2005, 00:00

Bericht door Sofie »

Dat is inderdaad het systeem. Je krijgt de opgave visueel voor je, en dan wordt de vraag voorgelezen door een stem uit de koptelefoon. Pas na het voorlezen gaat je tijd in. Geef je binnen die tijd een antwoord in, dan moet je dus niet wachten op het verlopen van de tijd, dan ga je direct door naar de volgende vraag (lijkt me wel een voordeel tov het collectieve gebeuren dan in Nedeland - persoonlijk was ik toch altijd sneller dan de tijd toeliet, al moet je niet té snel werken ook niet natuurlijk)
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

dank je voor je antwoord maarik denk hoe langer je de tijd hebt voor je antwoord destemeer tijd heb je om beginnen te twijfelen als je het op je zenuwen hebt zo als ik. ik kan nu alle vragen goed beandwoorden maar ik denk toch dat ik het niet haal van de zenuwen ik ga exsamen doen deze week en heb nu al bijna geen nagels meer
Sofie
Berichten: 208
Lid geworden op: 10 sep 2005, 00:00

Bericht door Sofie »

Het valt echt goed mee hoor, ik was ook zenuwachtig, maar eens je begonnen bent met de computer, op je eigen tempo, dan lijkt het gewoon alsof je het doet hier op de site, en als je het hier allemaal kunt, zal het daar ook geen enkel probleem zijn. Geloof me maar!
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

re

Bericht door gast »

dank je ik maak er het beste van
Sofie
Berichten: 208
Lid geworden op: 10 sep 2005, 00:00

Bericht door Sofie »

Laat ons weten hoe het afloopt!
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

doe ik groetjes mark
Plaats reactie