de foto s

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
markk
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2006, 00:00

de foto s

Bericht door markk »

hallo mijn naam is mark en ik heb een vraagje ik heb nu alle vragen een paar keer gedaan maar heb nu een probleempje ik wou vanochtend nog wat oefennen en ik hoef de vraag niet meer te lezen ik herken de plaatjes dus is mijn vraag kan ik het ook op een andere manier doen zodat ik weer moet nadenken groetjes mark
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Op onze site staan meer dan 1000 vragen.
Als je, nadat je de theorie geleerd hebt, zoveel geoefend hebt dat je de foto's en de vragen reeds uit het hoofd kent, dan heb je meer dan voldoende gedaan.

Als je het alleen hebt over de proefexamens.
Het is de bedoeling dat je deze pas maakt nadat je de theorie gestudeerd hebt en de oefenvragen bij de hoofdstukken hebt gemaakt.

De proefexamens B bestaan uit 275 verschillende vragen. Als je onze methode volgt maak je deze (na het leren van de theorie en de oefenvragen) eerst eens reeks per reeks. Dan krijg je dus 275 vragen na elkaar.

Daarna maak je enkele ad randum examens (De computer kiest uit die 275 vragen dan telkens 50 vragen).

Als dat allemaal lukt, dan mag je zonder zenuwen examen bij GOCA gaan doen.

Heb je echter de theorie niet geleerd en enkel de proefexamens zo vaak gemaakt tot je deze uit het hoofd kent, dan heb je natuurlijk niet onze leermethode gevolgd, maar uw eigen leermethode.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

re

Bericht door gast »

ik heb zoals de bedoeling eerst oefenvragen gedaan en toen de rest zoals u beschreven hebt in uw leermethode dan zal ik het toch goed hebben gedaan. is de tijd die je krijgt op het examen het zelfde als bij u examenvragen. al vast bedankt
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Als je het zo gedaan hebt, ga dan maar gerust examen doen.

De tijd die je tijdens de proefexamens op de site krijgt is korter dan op het examen. We hebben dit moedwillig gedaan. Daarom ook dat jongeren vaak mailen dat het op het echte examen nog makkelijker was dan op de site.

Tijdens het examen wordt (via hoofdtelefoon) de vraag eerst nog eens volledig rustig voorgelezen. Dan pas begint de tijd te lopen.

Misschien heb je onder het topic 'Ik heb examen gaan doen' gelezen dat ik vorige week voor de lol zelf nog eens examen gaan doen ben. Ik heb bijna elke vraag beantwoord voor de stem stopte met het voorlezen van de vraag.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

re

Bericht door gast »

dat is fijn om te weten dan ga ik mijn examen in de week doen en ik moet zeggen deze site is leerrijk en interesant alvast bedankt
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Ik kijk benieuwd uit naar het resultaat.

Wil je, in het geval dat op het examen een vraag zou gesteld worden die niet aan bod komt op deze site, ze aub doormailen?

Veel succes.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

re

Bericht door gast »

ja dat zal ik doen ik hoop dat ik slaag want ik heb nu al zoveel zenuwen dat ik mijn nagels er af bijt ik heb een paar jaar geleden mijn theorie in nederland gehaalt ben namelijk nederlander maar woon zins 4 jaar in hasselt en op het eerste gezicht lijkt het me hier toch iets makkelijker maar ik kan nu al niet meer van de zenuwen heeft u daar geen tips voor groetjes mark
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Re: re

Bericht door gast »

Anonymous schreef: dat is fijn om te weten dan ga ik mijn examen in de week doen en ik moet zeggen deze site is leerrijk en interesant alvast bedankt
Plaats reactie