Vraag 623

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Anon18

Vraag 623

Bericht door Anon18 »

Hallo, ik ben mijn theorie voor het examen van een rijbewijs B aan het leren.

Ik zat aan de oefenvragen van les 24 "verplichte rijrichting". Alles ging goed tot ik een onduidelijke vraag tegenkwam. Vraag 623: "Er is geen rotonde. Mag je met je auto in de richting van de pijl langs de hindernis rijden?" lijkt mij onduidelijk. Er staat "in de richting van de pijl langs de hindernis rijden?", maar er is hier helemaal geen pijl te zien in de foto. Er staat gewoon een gele lijn. Misschien zie ik iets over het hoofd? Ik beantwoordde de vraag juist maar wou dit gewoon even melden.

Met vriendelijke groeten aan iedereen op dit forum,
Anon18
Anon18

Re: Vraag 623

Bericht door Anon18 »

Ik heb ook nog een andere vermelding over een typefoutje dat ik een vraag heb opgemerkt. Het maakt de vraag misschien niet onduidelijk, maar ik zeg het toch maar even om te helpen. Ook nog een paar andere rare dingen die ik tegenkwam.

Vraag 247: "Mag de blauwe auto het kuispunt oprijden?"
Vraag 431: Misschien wordt dit al opgelost, maar er is geen foto beschikbaar. Dit maakt de vraag wel onduidelijk.
Vraag 985: (Niet echt belangrijk, gewoon een mening van mij) De verbetering van deze vraag zegt: "Dat hebben we nergens in het filmpje uitgelegd." Ik snap dan ook niet waarom deze vraag gesteld wordt. Ik wist inderdaad niet wat het juiste antwoord was, toen ik een fout antwoord gaf, kreeg ik deze uitleg. Ja, oké technisch gezien klopt deze uitleg wel. Maar het is gewoon een rare verbetering. :P

Met vriendelijke groeten aan iedereen op dit forum,
Anon18
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Vraag 623

Bericht door GRO »

Bij vraag 623.
Met de pijl bedoelen we niet een blauw verkeersbord, maar de gele pijl (lijn) die op de foto getekend is en een richting aangeeft.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Vraag 623

Bericht door GRO »

Vraag 247: "Mag de blauwe auto het kuispunt oprijden?"
Vraag 431: Misschien wordt dit al opgelost, maar er is geen foto beschikbaar. Dit maakt de vraag wel onduidelijk.
Vraag 985: (Niet echt belangrijk, gewoon een mening van mij) De verbetering van deze vraag zegt: "Dat hebben we nergens in het filmpje uitgelegd." Ik snap dan ook niet waarom deze vraag gesteld wordt. Ik wist inderdaad niet wat het juiste antwoord was, toen ik een fout antwoord gaf, kreeg ik deze uitleg. Ja, oké technisch gezien klopt deze uitleg wel. Maar het is gewoon een rare verbetering. :P
247. Dank voor het melden van de typfout.
431. Er heeft even iets aan je internetverbinding gehaperd, want er is wel een afbeelding hoor.
Afbeelding
985. Toch even de pagina 'leermethode' doornemen. Zeker wat er staat onder: "lees dit aandachtig"
https://www.gratisrijbewijsonline.be/th ... eermethode
Plaats reactie