aanvraagformulier kwijt wat nu?

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
chaimae

aanvraagformulier kwijt wat nu?

Bericht door chaimae »

Hallo kan iemand met helpen??
Ik heb 2 en een halfjaar geleden mijn theorie gehaald ik was het gisteren aan het zoeken ik vond gewoon één van de papieren wel maar ik ben het aanvraagformulier kwijt wat moet ik doen?
Kan iemand me helpen of weet er iemand wat je moet doen? :( :( :( :(

Groetjes chaimae
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: aanvraagformulier kwijt wat nu?

Bericht door Benny Stinkens »

Even naar het examencentrum bellen en vragen of het nog in hun bestand staat :idea:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Gast

Re: aanvraagformulier kwijt wat nu?

Bericht door Gast »

Benny Stinkens schreef:Even naar het examencentrum bellen en vragen of het nog in hun bestand staat :idea:

Dus ik kan niet gewoon naar het gemeentehuis gaan en zeggen dat ik het kwijt ben en hun laten bellen naar het examencentrum?
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: aanvraagformulier kwijt wat nu?

Bericht door GRO »

Dus ik kan niet gewoon naar het gemeentehuis gaan en zeggen dat ik het kwijt ben en hun laten bellen naar het examencentrum?
Is die vraag ernstig bedoeld?
Natuurlijk gaat men dat NIET doen.
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: aanvraagformulier kwijt wat nu?

Bericht door de rijprof »

Dus ik kan niet gewoon naar het gemeentehuis gaan en zeggen dat ik het kwijt ben en hun laten bellen naar het examencentrum?
:lol:
Als vergelijk. Stel dat je ziek bent geweest en enkele dagen niet naar het werk (school) bent gekomen,
ga je dan aan jouw werkgever (schoolsecretariaat) vragen dat hij dan maar even moet bellen naar jouw dokter om een doktersattest op te sturen?... :roll:

Ga even langs bij jouw examencentrum en dan kun je een kopie krijgen waarmee je naar het gemeentehuis een voorlopig rijbewijs kan aanvragen.
Let op, je hebt dan maar een half jaar (2,5 jaar zijn reeds versteken) om te leren rijden want de dag dat je praktijkexamen gaat doen, moet jouw slagen voor theorie minder dan 3 jaar geleden zijn. :!:
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Plaats reactie