Motorrijbewijs

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Boonen802@gmail.com

Motorrijbewijs

Bericht door Boonen802@gmail.com »

Ik ben een vrouw van 50 jaar ik heb van 1992 mijn autorijbewijs ik wil met motor harley gaan rijden voor hoeveel cc een rijbewijs nodig en welk en waarom mijn vriendin ook gewoon b rijbewijs heeft zoals mij ma toch alle stempels bijna aangeduid op rijbewijs dus die mag wel motor rijden en is twee jaar honger als mij ???? ¥
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Motorrijbewijs

Bericht door Benny Stinkens »

Alle info die je nodig hebt kan je op onderstaande link vinden. :idea:

http://www.gratisrijbewijsonline.be/rij ... 1deel0.htm

Veel succes :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4321
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: Motorrijbewijs

Bericht door Stefan Peeters »

Boonen802@gmail.com schreef:Ik ben een vrouw van 50 jaar ik heb van 1992 mijn autorijbewijs ik wil met motor harley gaan rijden voor hoeveel cc een rijbewijs nodig en welk en waarom mijn vriendin ook gewoon b rijbewijs heeft zoals mij ma toch alle stempels bijna aangeduid op rijbewijs dus die mag wel motor rijden en is twee jaar honger als mij ???? ¥
Wie zijn rijbewijs behaalde voor 1989 kreeg er het rijbewijs A zomaar bij.

Als ik het goed versta zal jouw vriendin dus op haar 18de een rijbewijs B behaald hebben, en dus nog net voor 1989. Jij hebt blijkbaar je rijbewijs B behaald na 1989, en dus heb je toen geen rijbewijs A gekregen...
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Plaats reactie