Wanneer tijd voor het examen

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Orica3

Wanneer tijd voor het examen

Bericht door Orica3 »

Als een instructeur zegt dat je alleen mag rijden, sta je volgens mij al heel ver. (en ik heb al heel wat ervaring op de baan) Maar nu wil ik nog enkele lessen volgen om examenklaar te geraken. (bv 1 x 2 uur per week als ik me kan vrijmaken om naar het examen toe te werken)

Is de stap naar alleen rijden naar examenklaar klein?
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Wanneer tijd voor het examen

Bericht door Benny Stinkens »

Deze vraag kan je beter aan je instructeur stellen. :idea:
Als je bv je volgende 2u les neemt kan hij/zij samen met je evalueren of je er klaar voor bent al dan niet.
Indien niet, kan de instructeur ook argumenten aanreiken waarom niet.
Zo kan je dan nog aan je minder goede puntjes werken. :wink:
Is de stap naar alleen rijden naar examenklaar klein?
Voor sommigen wel, voor sommigen niet. :idea:
Wij hebben je nog nooit zien rijden en kunnen het dan ook niet beoordelen.
Maar je instructeur kan dat wel.

Veel succes :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Orica3

Re: Wanneer tijd voor het examen

Bericht door Orica3 »

Waarschijnlijk bedoel je dat iemand bv na nog extra 2 uurtjes klaar is, anderen misschien na 6 of 8 uurtjes maar de stap tussen de 2 lijkt me niet al te groot in de zin dat je er best nog een halfjaar mee wacht ofzo.

Het examen moet in beeld gaan komen. Ik denk dat ik nog een tikkeltje extra nodig heb. Dus mijn vraag: de stap is niet eindeloos groot maar nog enkele uurtjes lessen kan belangrijk zijn. Ik denk dat ik zo je antwoord goed interpreteer:) Ik heb er zeker wel de nodige stress van, dus ik hoop snel nog enkele uurtjes te kunnen boeken.
Plaats reactie