dagmar

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
dagmar
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2016, 19:50

dagmar

Bericht door dagmar »

Hallo iedereen,

morgen moet ik voor de vierde keer mijn praktijk examens afleggen.Na de tweede keer dat ik niet geslaagd ben,ben ik 6 uur lessen gaan volgen met de rijschool waar Ik ook een getuischrift heb mee gekregen..die heb ik uitendelijk samen met andere documenten laten zien op de examen centrum toen ik voor de eerste keer na de rij lessen examen had.Nu dat is nu bijna een jaar geleden en Ik ben nu niet zeker of ze die getuigschrift bij gehouden hebben ofze die terug mee gegeven hebben want Ik heb die namelijk niet en weet niet of het dus morgen ook verplicht is die bij hebben want heb nog een kans voor dat ik terug naar de rijschool moet gaan en lessen volgen en het moet er ergens geregistreerd zijn dat Ik voor de vierde keer ga en dat ik dus de laatste keer wel de getuigschirft bij had ander zou ik toen ook geen examens kunnen afleggen.Wat denken jullie?bedankt voor de antwoord,Dagmar
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: dagmar

Bericht door de rijprof »

Na telkens 2x niet slagen, moet je 6 uur volgen bij een erkende rijschool die jou het attest levert dat je moet tonen bij je 3de poging. Bij de 4de poging is dat niet nodig. Veel succes !
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Plaats reactie