Voorlopig rijbewijs 18M vervalt binnenkort?! HELP!

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Eric96

Voorlopig rijbewijs 18M vervalt binnenkort?! HELP!

Bericht door Eric96 »

Hallo,
Mijn rijbewijs vervalt 17 April 2016. (volgende maand dus)
Het examencentrum heeft het vrij druk nu en ik ga hoogst waarschijnlijk maar 1 kans hebben om mijn volledige rijbewijs te halen. Ik heb nog nooit eerder proberen mijn volledige te behalen, dus er is zeker een kans dat ik kan falen...
Wanneer mijn rijbewijs vervalt, ga ik OPNIEUW mijn theorie moeten doen en mijn rijbewijs 18M word vervangen door een rijbewijs 36M of hoe werkt het? Kan ik gewoon mijn rijbewijs 18M opnieuw aanvragen met het reden dat ik graag nog heel eventjes mijn praktijk wens voort te zetten plus die rijbewijs nodig heb om een poging te kunnen maken tot mijn volledige rijbewijs te behalen?
Mvg,
Eric.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Voorlopig rijbewijs 18M vervalt binnenkort?! HELP!

Bericht door Benny Stinkens »

Eric96 schreef:Wanneer mijn rijbewijs vervalt, ga ik OPNIEUW mijn theorie moeten doen en mijn rijbewijs 18M word vervangen door een rijbewijs 36M of hoe werkt het?
Opletten :!: VOOR je voorlopig rijbewijs vervalt moet je opnieuw theorie doen en een voorlopig rijbewijs 36M halen.
Eenmaal je huidig voorlopig rijbewijs vervallen is, krijg je de eerst volgende 3 jaar geen nieuw meer. :idea:
Eric96 schreef:Kan ik gewoon mijn rijbewijs 18M opnieuw aanvragen met het reden dat ik graag nog heel eventjes mijn praktijk wens voort te zetten plus die rijbewijs nodig heb om een poging te kunnen maken tot mijn volledige rijbewijs te behalen?
NEEN, dat is uitgesloten.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Inazuma
Berichten: 11360
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Voorlopig rijbewijs 18M vervalt binnenkort?! HELP!

Bericht door Inazuma »

Theorie is 3 jaar geldig dus kijk even na wanneer je dat afgelegd hebt.
Plaats reactie