2de keer zakken voor theorie

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Sanderke93
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2016, 10:06

2de keer zakken voor theorie

Bericht door Sanderke93 »

Hallo allemaal.
Ik ga nu voor de 2de keer mijn theorie gaan doen.
Heb van sommigen gehoord dat als ik er niet door ben ik lessen moet volgen anderen zeggen dan weer dat het verandert is en dat dit niet meer moet.

Iemand die me hierbij kan helpen?
Mvg Sanderke93
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: 2de keer zakken voor theorie

Bericht door Benny Stinkens »

Na 2 maal niet slagen voor je theorie-examen ben je verplicht om 12u les te volgen in een erkende rijschool. :idea:
Veel succes :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Lowie
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 feb 2016, 18:22

Re: 2de keer zakken voor theorie

Bericht door Lowie »

Benny Stinkens schreef:Na 2 maal niet slagen voor je theorie-examen ben je verplicht om 12u les te volgen in een erkende rijschool. :idea:
Veel succes :wink:
Weet jy toevallig wat ik moet doen, in september '15 is myn theorie vervallen. Kan ik die gewoon opnieuw gaan doen of wat zyn de mogelijlheden? Mvg. Lowie
Lowie
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 feb 2016, 18:22

Re: 2de keer zakken voor theorie

Bericht door Lowie »

Lowie schreef:
Benny Stinkens schreef:Na 2 maal niet slagen voor je theorie-examen ben je verplicht om 12u les te volgen in een erkende rijschool. :idea:
Veel succes :wink:
Weet jy toevallig wat ik moet doen, in september '15 is myn theorie vervallen. Kan ik die gewoon opnieuw gaan doen of wat zyn de mogelijlheden? Mvg. Lowie
dus ik kan nu gewoon opnieuw myn theorie examen gaan doen nadat ik voorlopig rybewijs heb gehad van 36 maanden?
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: 2de keer zakken voor theorie

Bericht door Benny Stinkens »

@ Lowie

Wat je zeker niet moet doen is je vraag in alle verschillende topics gaan stellen.
Ik heb je vraag al beantwoordt in het originele topic.
En ik heb al een melding van jou die ten onrechte geplaatst werd, verwijderd.

Geduld is een mooie zaak. :idea:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: 2de keer zakken voor theorie

Bericht door Benny Stinkens »

Lowie schreef: dus ik kan nu gewoon opnieuw myn theorie examen gaan doen nadat ik voorlopig rybewijs heb gehad van 36 maanden?
Dat heb ik niet geschreven :!:
kijk eerst in het topic waarin jij je vraag gesteld hebt en dan gaan we verder :!:

Als je voorlopig rijbewijs vervallen is krijg je de eerste 3 jaar geen ander meer. :idea:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie