Vragen over proefexamen

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
stijn

Vragen over proefexamen

Bericht door stijn »

He,

Ik heb zojuist alle vragen gemaakt van het oefenexamen maar heb bij enkeel toch nog bedenkingen. Zoals bij vraag 210. Wat is er daar verkeerd dat er niemand mag parkeren ? Er stond volgens mij nergens in de theorie dat je op een autoweg niet mag parkeren. Zo ook vraag 220: geldt daar de gewone voorrang aan rechts niet ? En dan ook nog vraag 231 (of 238 weet het niet meer), je mag toch niet als je al 15min uitstel hebt gevraagd voor een ademtest nog een keer 15 min vragen voor een ademanalyse ?
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Als je fouten hebt en je weet niet waarom, dan betekent dit dat je de theorie opnieuw moet studeren.

De vragen zijn door drie deskundigen nagekeken. Ik denk niet dat je vlug fouten zult vinden in de antwoorden.
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Afbeelding

Vraag 220, geldt daar de gewone voorrang van rechts niet?

Altijd goed de foto bekijken.
Welk verkeersbord zie je onder de lichten staan?

Afbeelding
Quote: je mag toch niet als je al 15min uitstel hebt gevraagd voor een ademtest nog een keer 15 min vragen voor een ademanalyse ?
In welk handboek staat dat?
digital
Berichten: 541
Lid geworden op: 27 mar 2005, 00:00
Locatie: Limburg

Bericht door digital »

Eugeen, hoe kan ik rechtstreeks naar deze vragen zonder er 200 te moeten beantwoorden? Dan zal ik nog eens nakijken.
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Digital, ik zal je morgen een link geven, dan heb je ze allemaal op 1 pagina.
sledge
Berichten: 44
Lid geworden op: 15 apr 2006, 00:00

Re: Vragen over proefexamen

Bericht door sledge »

stijn schreef: He,

je mag toch niet als je al 15min uitstel hebt gevraagd voor een ademtest nog een keer 15 min vragen voor een ademanalyse ?
toch wel, en om alle gaten in de verdediging te dichten is het zo dat ik de verdachte hiervan in kennis stel zodat zijn rechten op geen enkel ogenblik kunnen geschonden zijn
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Amai, da's knap van jou, Sledge, want eigenlijk is het de betrokkene die er moet om vragen hé.
digital
Berichten: 541
Lid geworden op: 27 mar 2005, 00:00
Locatie: Limburg

Bericht door digital »

Bij mijn weten wordt je altijd door de politie geïnformeerd.
Allé bij "De zware voet" dan toch.
sledge
Berichten: 44
Lid geworden op: 15 apr 2006, 00:00

Bericht door sledge »

Jozef schreef: Amai, da's knap van jou, Sledge, want eigenlijk is het de betrokkene die er moet om vragen hé.
dat is hetzelfde dan te zeggen dat elke belg de wet kent en alle dagen het staatsblad leest

ik ken ook niet alle wetten van buiten, dan verlang ik dat van een ander ook niet
digital
Berichten: 541
Lid geworden op: 27 mar 2005, 00:00
Locatie: Limburg

Re: Vragen over proefexamen

Bericht door digital »

stijn schreef:
Zoals bij vraag 210. Wat is er daar verkeerd dat er niemand mag parkeren ? Er stond volgens mij nergens in de theorie dat je op een autoweg niet mag parkeren.
Op een autoweg is stilstaan en parkeren verboden.
Dit is terug te vinden in het hoofdstuk "stilstaan en parkeren".
stijn schreef:
Zo ook vraag 220: geldt daar de gewone voorrang aan rechts niet ?
Eugeen heeft dit al uitgelegd.
Dit is terug te vinden in het hoofdstuk "bevoegde personen".
stijn schreef: En dan ook nog vraag 231 (of 238 weet het niet meer), je mag toch niet als je al 15min uitstel hebt gevraagd voor een ademtest nog een keer 15 min vragen voor een ademanalyse ?
Dit mag inderdaad.
Dit is terug te vinden in het hoofdstuk "alcohol".
Plaats reactie