Is theorie op site voldoende voor het examen?

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Is theorie op site voldoende voor het examen?

Bericht door gast »

Beste,

Graag had ik geweten of deze site écht voldoende is om te slagen voor het (vernieuwde - 50 vrgn) examen?
Heb nl.in het verleden al 2 maal het examen afgelegd (telkens gebuisd) en heb me toen gebaseerd op de boekjes van Flor Koninckx, die m.i. goed genoeg waren. Toevallig kwam ik op deze site terecht en zie dat er toch een heleboel nieuwigheden staan bij de wetgeving, waarvan ik niet op de hoogte was.
Ik wil me nu volledig inspannen om de oefeningen op deze website perfect te doen, al vraag ik me af of dit echt genoeg is...Heb nl.niet veel zin om de boekjes van Flor Koninckx nà²g eens ter hande te nemen...

Dank bij voorbaat.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Als je de theorie op de site leert
Als je na ieder hoofdstuk de oefenvragen maakt.
Als je de proefexamens kent.

Dan haal je 50/50

Lees even op dit forum het topic: "Ik heb mijn examen gedaan", dan lees je de reacties van vele jongeren.

Begin met het lezen van ONZE LEERMETHODE, en volg die.
Cederique
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 okt 2005, 00:00

Bericht door Cederique »

ik had ook eerst mijn theorie geleerd met een boek van de Flor. In mij post op het subforum "examen al gedaan" heb ik geprobeerd om uit te leggen dat volgens mij dat boek niet meer voldoet.

Gelukkig voor mij ben ik op deze site gestoten voor ik aan het theoretisch begon, en dankzij deze site ben ik met glans geslaagd.

nog veel success!
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

oké, bedankt!!
Plaats reactie