Vraag 11231

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Syncronic

Vraag 11231

Bericht door Syncronic »

Op vraag 11231 dat je moet voorzichtig zijn als je van richting verandert, want fietsers en bestuurders van 2wielige bromfietsen volgen dezelfde openbare weg ? Dit bord zegt hier toch niets over ? Bord a25 / a21 zijn bijde VOOR OVERSTEEKPLAATSEN. Deze zeggen dus niets over weggebruikers die dezelfde weg gebruiken ? Dus dan is het toch fout ?
Rafael
Administrator
Berichten: 2640
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: Vraag 11231

Bericht door Rafael »

Zie dit topic. De vraag is juist.
Syncronic

Re: Vraag 11231

Bericht door Syncronic »

A25 Oversteekplaats voor fietsers.
A21 Oversteekplaats voor
voetgangers.
Beide spreken ze over een oversteekplaats ? Deze zeggen dus niets over weggebruikers die dezelfde weg gebruiken :s Kan je hier ook de vraag er is bijhalen dat het duidelijk word voor mij aub :oops:
Rafael
Administrator
Berichten: 2640
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: Vraag 11231

Bericht door Rafael »

Ook hier is het niet de bedoeling dat elke vraag hier gekopieerd wordt. De vraag is correct. Het bord zegt dat je extra moet opletten als je van richting veranderd. Als jij rechts wil afslaan en een voetganger wil rechtdoor...
Syncronic

Re: Vraag 11231

Bericht door Syncronic »

De vraag kopieeren maakt het voor ons veel gemakkelijker om de vraag te bestuderen. Het is niet veel moeite denk ik om copy paste te doen ? Achja hierdoor heb ik het hier nog niet begrepen spijtig genoeg :( toch bedankt voor je (vrije)tijd hier in te steken. Dit word ZWAAR geapprecieerd !!! En jullie worden niet betaald hiervoor ?
Rafael
Administrator
Berichten: 2640
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: Vraag 11231

Bericht door Rafael »

Je kan het bord uit de vraag ook nog eens opzoeken met Google, het was het bord F50bis.

Vragen worden uitzonderlijk gekopieerd, het is niet de bedoeling dat alle vragen hier publiekelijk komen te staan.
Syncronic

Re: Vraag 11231

Bericht door Syncronic »

Rafael schreef: 20 jan 2021, 23:29 Je kan het bord uit de vraag ook nog eens opzoeken met Google, het was het bord F50bis.

Vragen worden uitzonderlijk gekopieerd, het is niet de bedoeling dat alle vragen hier publiekelijk komen te staan.
Spijtig dat deze nergens in onze lessen staat, zou leuk zijn ! En ok ik begrijp het jullie moeten ook geld verdienen
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: Vraag 11231

Bericht door de rijprof »

Afbeelding
A25. Oversteekplaats voor fietsers en bestuurders van tweewielige bromfietsen of plaats waar die bestuurders van een fietspad op de rijbaan komen.
Afbeelding
F50bis. Verkeersbord dat de bestuurders die van richting veranderen wijst op fietsers en bestuurders van tweewielige bromfietsen die dezelfde openbare weg volgen.
De reproduktie van het verkeersbord A25 kan vervangen worden door de reproduktie van het verkeersbord A21 om op een oversteekplaats voor voetgangers te wijzen.
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Vraag 11231

Bericht door GRO »

Spijtig dat deze nergens in onze lessen staat, zou leuk zijn ! En ok ik begrijp het jullie moeten ook geld verdienen
Dat staat met hand en tand uitgelegd in het filmpje dat bij deze les hoort.
https://www.gratisrijbewijsonline.be/th ... e-voorrang

Ben je niet een beetje verlegen over je opmerking over geld verdienen???
- De volledige theorie staat gratis online op onze site: www.gratisrijbewijsonline.be.
(Dat jij ook nog een handboek koopt, dat is jouw beslissing. De meesten leren gratis de theorie via de site zonder handboek)
- Iemand die echt onze leermethode volgt, leert en kent alles op enkele dagen.
(Een code kost 3,5 of 4 euro).
- Iemand die 10 uur theorieles volgt in een rijschool, betaalt gemakkelijk 100 euro.
- Iemand die iets niet begrijpt, wordt op het forum gratis geholpen door rijschoollesgevers of deskundigen.
- Met een code kan je ook nog eens gratis het praktijkboek van 180 pagina's downloaden.

En dan kom jij hier verkondigen dat het ons te doen is om geld te verdienen.

Ik heb je de vorige dagen al eens geschreven, en dat is absoluut geen verwijt, dat onze site en leermethode niet geschikt is voor jou om via zelfstudie te leren. Ik zal je ook uitleggen waarom:
Je hebt op enkele dagen tijd al een twintigtal postings gedaan op het forum met een vraag, of om te discussieren over het antwoord dat je krijgt, of over een afbeelding enz enz.
Stel dat 300 leerlingen tegelijkertijd oefenen op de site, en die gaan allemaal het forum overdonderen zoals jij doet, dan hebben we 50 lesgevers nodig die niets anders doen dan constant vragen en opmerkingen gratis beantwoorden. Ik hoop dat je begrijpt dat dit niet de bedoeling is.
Mijn beste advies voor jou: volg een theoriecursus in een rijschool.
Succes met je examen.
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: Vraag 11231

Bericht door de rijprof »

En jullie worden niet betaald hiervoor ?
Neen, puur vrijwillig :wink:
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Syncronic

Re: Vraag 11231

Bericht door Syncronic »

GRO schreef: 23 jan 2021, 06:44
Spijtig dat deze nergens in onze lessen staat, zou leuk zijn ! En ok ik begrijp het jullie moeten ook geld verdienen
Dat staat met hand en tand uitgelegd in het filmpje dat bij deze les hoort.
https://www.gratisrijbewijsonline.be/th ... e-voorrang

Ben je niet een beetje verlegen over je opmerking over geld verdienen???
- De volledige theorie staat gratis online op onze site: www.gratisrijbewijsonline.be.
(Dat jij ook nog een handboek koopt, dat is jouw beslissing. De meesten leren gratis de theorie via de site zonder handboek)
- Iemand die echt onze leermethode volgt, leert en kent alles op enkele dagen.
(Een code kost 3,5 of 4 euro).
- Iemand die 10 uur theorieles volgt in een rijschool, betaalt gemakkelijk 100 euro.
- Iemand die iets niet begrijpt, wordt op het forum gratis geholpen door rijschoollesgevers of deskundigen.
- Met een code kan je ook nog eens gratis het praktijkboek van 180 pagina's downloaden.

En dan kom jij hier verkondigen dat het ons te doen is om geld te verdienen.

Ik heb je de vorige dagen al eens geschreven, en dat is absoluut geen verwijt, dat onze site en leermethode niet geschikt is voor jou om via zelfstudie te leren. Ik zal je ook uitleggen waarom:
Je hebt op enkele dagen tijd al een twintigtal postings gedaan op het forum met een vraag, of om te discussieren over het antwoord dat je krijgt, of over een afbeelding enz enz.
Stel dat 300 leerlingen tegelijkertijd oefenen op de site, en die gaan allemaal het forum overdonderen zoals jij doet, dan hebben we 50 lesgevers nodig die niets anders doen dan constant vragen en opmerkingen gratis beantwoorden. Ik hoop dat je begrijpt dat dit niet de bedoeling is.
Mijn beste advies voor jou: volg een theoriecursus in een rijschool.
Succes met je examen.
Ik ben geslaagd, 49 op 50
Over deze vraag staat er niet exact een uitleg in deze les. Nog eens , een forum is om vragen te stellen, ik heb uitzonderlijk veel vragen wnt ik ben mss niet de slimste of begrijp dinges anders ? Ik heb ook een aantal fouten gevonden in de vragen? ipv zo op mij aftegeven en ambetant te worden door mij en te zeggen dat dit nix voor mij is omdat ik vragen stel vind een een beetje ongepast, zou je mij eerder moeten dankbaar zijn dat ik mijn tijd wil verdoen om jullie te helpen deze forum NOG BETER TE MAKEN.. Spijtig denken jullie zo hierover. Daarmee dat ik echt slechte ervaringen heb met deze forum.
Syncronic

Re: Vraag 11231

Bericht door Syncronic »

de rijprof schreef: 23 jan 2021, 13:21
En jullie worden niet betaald hiervoor ?
Neen, puur vrijwillig :wink:
Nice goe bezig rijprof !! goeie karma komt jouw weg op !!
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: Vraag 11231

Bericht door de rijprof »

Ik ben geslaagd, 49 op 50
Proficiat, hele hoge score! :wink:
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Plaats reactie