30 of 50 km/u?

Punten van discussie.
Inazuma

Re: 30 of 50 km/u?

Bericht door Inazuma »

Benny Stinkens schreef: 25 mar 2021, 12:44
Inazuma schreef: 24 mar 2021, 09:04 Bedoel je toevallig éne die ook les gaf in verdwijnende PVs ? :mrgreen:
Hij heeft daar ter plekke vaak moeten toegeven dat hij verkeerd zat.
Dan is het die in ieder geval al niet :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Inazuma op 25 mar 2021, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Inazuma

Bericht door Inazuma »

arvidvp schreef: 23 mar 2021, 15:12 Analoog aan deze bepalingen schrijft dit voorstel een algemene snelheidsbeperking in in de wet voor de wegen aangewezen door de borden F99a, F99b en F99c.
Algemene snelheidsbeperking, dus vergelijkbaar met art 11 (en ook een algemene verkeersregel) , en die dus aangepast kan worden met specifieke plaatselijke signalisatie ...
Benny Stinkens
Administrator

Bericht door Benny Stinkens »

arvidvp schreef: 25 mar 2021, 15:01 Ik weet wie je bedoelt, maar zal hem niet zijn hoor. Die collega heeft misschien fouten gemaakt maar is een absolute topper in zijn vakgebied. Het zou jammer zijn mochten al zijn verdiensten (en dat zijn er toch heel wat) teniet worden gedaan door 1 fout. Maar ik ken de voorgeschiedenis van het forum Wegcode <-> Christophorus, zou ons te ver leiden van de kwestie ;-)
Waarschijnlijk praten we nog steeds niet over dezelfde persoon.
Deze persoon heeft met de de voorgeschiedenis van het forum Wegcode <-> Christophorus trouwens niets te maken. :idea:
En het was alles behalve een topper.

Laat ons maar gewoon "on topic" blijven. :idea:
De rest is wat mij betreft geen voorgeschiedenis, maar gewoon geschiedenis :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie