Meerdere sites

Tuplad
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 mei 2009, 14:11
Locatie: Antwerpen

Meerdere sites

Bericht door Tuplad »

Hey!

Ik gebruik 2 sites om te studeren voor mijn rijbewijs, ik heb al eens heel deze site uitgelezen maar toch wat dingen vergeten.

Gisteren heb ik ontdekt dat KBC ook zo een site heeft en zelfs gratis 50 examen vragen. Maar hun theorie is wat vaag en niet zo aangenaam.

Is het aan te raden om beide te gebruiken ? Ik heb ook het gevoel dat er vragen worden gesteld die niet in de cursus te vinden zijn, hoe zit het er juist mee ?
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Als je in verwarring wil komen is het aan te raden.

Als je de pagina ONZE LEERMETHODE leest, dan merk je dat wij afraden om andere sites te gebruiken.

De reden:

Onze site is gebaseerd op het systeem van herhaling. Zaken worden in diverse hoofdstukken herhaald.
Daarenboven is onze site 100% up-to-date en zijn onze examens afgestemd op de echte examens.
Zo staat bijvoorbeeld op Gratis Rijbewijs Online al aangegeven dat het fluovestje vanaf 1 juni bij de verplichte uitrusting van een voertuig hoort en voor 1 juni niet. Dit is belangrijk i.v.m. de datum dat jij examen gaat afleggen.

De site van KBC is trouwens dezelfde als die van VAB. Enkel de layout is anders.
Tuplad
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 mei 2009, 14:11
Locatie: Antwerpen

Bericht door Tuplad »

eugeen schreef:Als je in verwarring wil komen is het aan te raden.

Als je de pagina ONZE LEERMETHODE leest, dan merk je dat wij afraden om andere sites te gebruiken.

De reden:

Onze site is gebaseerd op het systeem van herhaling. Zaken worden in diverse hoofdstukken herhaald.
Daarenboven is onze site 100% up-to-date en zijn onze examens afgestemd op de echte examens.
Zo staat bijvoorbeeld op Gratis Rijbewijs Online al aangegeven dat het fluovestje vanaf 1 juni bij de verplichte uitrusting van een voertuig hoort en voor 1 juni niet. Dit is belangrijk i.v.m. de datum dat jij examen gaat afleggen.

De site van KBC is trouwens dezelfde als die van VAB. Enkel de layout is anders.
Oh, bedankt voor je antwoord!
Plaats reactie