Wil je antwoorden op deze vraag?

BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Benny Stinkens schreef: @ gastie,

Quote: (de prijzen zijn belachelijk duur)
Ik geef al meer dan een jaar een cursus van 12 uren voor 50 euro.
vindt je dat echt te duur
Hangt er van af hoe veel mensen de cursus volgen
Serieus nu, op zich is dat een vrij normale prijs voor 12 uren. Als je bij ons bijvoorbeeld 10 lessen capoeiera volgt dan betaal je €30 maar dat wordt volgens mij nog wat gesubsidieerd.
Ik twijfel er niet aan Benny dat de leerlingen bij jou waar voor hun geld krijgen maar bezie het vanuit het perspectief van de 18-jarige jongen/meisje die zijn/haar rijbewijs wilt halen.
Als hij vermoedt dat hij zonder zo'n cursus ook bijna zeker de 1ste keer slaagt (oa met deze website geen enkel probleem) dan is €50 veel geld.
Als iemand om wat voor reden dan ook niet in staat is om zelfstandig die theorie te leren en 40 keer op examen moet voordat hij het haalt (komt voor) dan is zo'n cursus een koopje.

Mijn ervaring is dat de meesten die gezegend zijn met een 'normaal' boerenverstand en toegang hebben tot het internet geen theoriecursus nodig hebben om de 1ste keer te slagen.
Mijn advies aan de mensen die dit lezen en hun theorie nog moeten doen: als je de stof die hier op de site staat makkelijk kan verwerken, volg dan geen theoriecursus. Heb je er moeite mee om dat zelfstandig te doen, volg er dan wel één.
Plaats reactie