tweede maal afleggen

GRO
Administrator
Berichten: 12746
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste Kristien,

Spijtig dat je onze leermethode niet helemaal gevolgd hebt.
- Eerst de pagina ONZE LEERMETHODE lezen
- Dan hoofdstuk per hoofdstuk leren en de oefenvragen maken
- Dan de proefexamens reeks per reeks
- Dan een paar proefexamens Ad Randum.

Honderden jongeren hebben hier al een bericht geplaatst dat ze dankzij het volgen van die leermethode zeer hoge scores haalden.

Ik geef je toch de raad om tegen je volgende examen alles te doen wat we voorschrijven.

Veel succes
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Quote: Honderden jongeren hebben hier al een bericht geplaatst dat ze dankzij het volgen van die leermethode zeer hoge scores haalden.
Ik heb ze nog niet geteld maar zou graag weten wanneer we aan 1000 zitten
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
GRO
Administrator
Berichten: 12746
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Quote: Ik heb ze nog niet geteld maar zou graag weten wanneer we aan 1000 zitten
Ik zal je eens een truukje leren.

Er staan 60 postings op een pagina.
Dus op 5 pagina's staan er 60 x 5 = 300

Onderaan de pagina kan je zien hoeveel pagina's er zijn.
Doe dat getal x 60

(Meer dan 1000)
Kristien

tweede maal afleggen

Bericht door Kristien »

hoi

ik heb gisteren mijn theorethisch afgelegd en was jammer genoeg niet geslaagd. Toch had ik het via de leermethode gedaan en alle vragen goe dkunnen beantwoorden tijdens het oefenen. (ik heb de proefexamens niet gedaan omdat ik niet bij kbc was)
toch denk ik dat het niet de site's fout was maar die van mezelf- veel te nerveus en ik werd opgejaagd door de tijd (ik wist niet dat je het binnen een de zoveel seconden moest antwoorden)

in ieder geval- mijn vraag was: als ik het de tweede maal moet afleggen, moet ik dan meer betalen of nog steeds de 15 euro?groetjes
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Beste Kristien,

Ook een volgende keer dat je het theoretisch examen wil afleggen, zal het slechts 15 Euro kosten.

Je hoeft geen cliënte bij KBC te zijn om de proefexamens te kunnen doen. Het kost je dan het luttele bedrag van 2,50 Euro. Vele jongeren hebben ons al geschreven dat het de best bestede 2,50 Euro van hun leven waren.

Op de proefexamens beschik je over iets minder tijd om te antwoorden dan op het echte examen. Daardoor ben je gerust dat, als het op de proefexamens goed gaat, het alleen maar gemakkelijker zal zijn op het echte examen. Je zult aldus veel minder zenuwachtig zijn.

Alvast veel succes toegewenst.
bibi585
Berichten: 954
Lid geworden op: 25 mei 2006, 00:00

Bericht door bibi585 »

Vandaag weer 12. en 17 pagina's dus als deze pagina vol is zijn er dat reeds 1020

(Nog 1 dus)
Plaats reactie