wat voor soort vragen?

amaryllis

wat voor soort vragen?

Bericht door amaryllis »

Ik heb het boek 'autorijden van a tot z' geleerd (dus gelezen eig) op e paar dage, ma keb den indruk da er toch ni alles insta en zo onoverzichtelijk. Ma ik heb dan toch alles wa onder de knie.
Ma nu ebbek op deze site (fantastische site trouwens) die proefexamens en die reeksen (waar ge voor moet betale dus) al gemaakt en ja, nu kank ze eig al wa vanbuite en ebk meestal geen foute meer , ma ik snap het principe wel.

Mijn vraag is, zijn die vrage gelijkaardig of zijn er egt nog enorm veel verschillende onderwerpen die aan bod komen op dat examen?
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Ik heb geprobeerd uw boodschap te vertalen en denk dat ik ze begrepen heb.

Het antwoord op uw vraag is dit:

1. Op dit forum hebben al veel jongeren gepost dat ze eerst geleerd hebben in het boek van Flor en dat het niet lukte. Daarna hebben ze via onze site geleerd en het ging perfect.

2. Op onze site staat: ONZE LEERMETHODE.
Deze moet je goed lezen en volgen als je van de eerste keer wil slagen.

De oefenvragen en proefexamens van buiten leren heeft geen zin. Je moet de theorie van de site kennen.
De oefenvragen dienen om de theorie die je in een hoofdstuk van de site geleerd hebt, in te oefenen.
De proefexamens dienen om te zien of je alles kent.

Dus: boek in de kast leggen en beginnen met de leermethode te lezen en die te volgen. (Tenminste als je minstens 48 op 50 wilt halen)
Kim

Bericht door Kim »

Hallo!

Ik ben vandaag mijn examen gaan doen en ik heb vragen gekregen die bijna letterlijk in de proefexamens op deze site stonden. Wat vragen omtrent voorrangsregels betreft geeft deze website zelfs moeilijkere oefeningen. De vragen komen dus enorm overeen en zijn zeker niet ingewikkelder hoor. Als je het hier kan, kan je het in het examencentrum zeker! Ik had geen enkele fout en mijn broer had er ook maar 3. Dat komt dus dik in orde

Alvast veel succes!
Plaats reactie