definities? ***Hallo, IK ben net

***

definities? ***Hallo, IK ben net

Bericht door *** »

Gast





Geplaatst: Vr Aug 04, 2006 3:36 pm&nbsp&nbsp &nbspOnderwerp: definities? ***Hallo,

IK ben net begonnen met studeren aan de theorie. Wat me opvalt is dat er toch wel veel definities tussen staan vb van een fietspad, een rijbaan, een rotonde, een overweg ...

Ik vroeg me af of deze definities ook gevraagd worden op het examen? m.a.w. moet ik ze van buiten leren?

merci!
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Eerst even zeggen dat ik het veel toffer vind een antwoord te geven aan Jan of Lies of Jeroen dan aan *** Vind je het zo erg om daar een naam te zetten???

Je moet weten wat een fietspad is en wat een rijbaan of rijstrook is enz...
Je moet die definities niet kennen.

Men gaat geen definities vragen, maar als men vraagt of het fietspad een onderdeel is van de rijbaan JA of NEEN, dan moet je wel weten waarover men het heeft.
bibi585
Berichten: 954
Lid geworden op: 25 mei 2006, 00:00

Bericht door bibi585 »

Letterlijk vanbuiten leren is mischien een groot woord, maar de betekenis ervan kennen zal je al een flink stuk vooruit helpen.
Het is toch wel de bedoeling als er sprake is over bvb. een rotonde dat je niet jezelf een spooroverweg voor de ogen haalt want dan komen er brokken van.
bibi585
Berichten: 954
Lid geworden op: 25 mei 2006, 00:00

Bericht door bibi585 »

Oeps eugeen, blijkbaar waren we samen bezig.
Tijdens ik aan het antwoorden was kwam de dochter (die pas 3 weken een auto heeft) in paniek binnen met een briefje van de politie in de hand die onder de ruitenwisser zat hier voor de deur.
Er is blijkbaar iemand tegen gereden (en die staat daar pas een uur geparkeerd) maar schade zien we niet direkt.
Ze is nu naar het politiebureel om meer te weten.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Quote: maar schade zien we niet direkt.
Niet erg dus. Dat is al goed.
bibi585
Berichten: 954
Lid geworden op: 25 mei 2006, 00:00

Bericht door bibi585 »

Voor ons niet nee, enkele schrammen toch, maar blijkbaar minder voor diegene die ertegen gereden is.
Blijkbaar gaat het om een &quotvluchtmisdrijf&quot die iemand gezien heeft en naar de politie gestapt is.
Het parket zou al op de hoogte zijn van kleur, merk, nummerplaat en persoonsbeschrijving van de dader(s).
Ze wisten dus al wie het was maar waren nog bezig die persoon te vinden (was pas gebeurd) en meer mogen we nog niet weten om het onderzoek niet te schaden.
Vervolg komt later...
bibi585
Berichten: 954
Lid geworden op: 25 mei 2006, 00:00

Bericht door bibi585 »

Ik ben ondertussen de tel kwijt van het aantal keren dat ik er het slachtoffer van was van vluchtmisdrijf, vandalisme en/of diefstal waar ik iedere keer zelf voor de kosten mocht opdraaien.
Tis es iets anders nu, al is het niet rechtstreeks met mij maar met de dochter van m'n vriendin die nog thuis woond.
Ik heb de discutie op het Christophoros forum geopend en zal mischien daar beter verdergezet worden.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Vluchtmisdrijf is toch het domste wat iemand kan doen. Zeer vaak vind de politie de dader toch en dan moet hij sowieso voor de rechter verschijnen.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Quote: Zeer vaak vind de politie de dader toch en dan moet hij sowieso voor de rechter verschijnen.
Denk je dat ik denk dat er enorm veel van die laffe overtrederes de dans ontspringen.

Dom wil ik het dus niet noemen laf en gemeen daartegen wel
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie