Flitspaal wegsmijten

Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Flitspaal wegsmijten

Bericht door Benny Stinkens »

Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Het doet me terugdenken aan de tijd toen mijn vrouw en ik 5 jaar geleden in Hoboken kwamen wonen. Het adres op onze identiteitskaart was nog niet aangepast, waardoor we geen toegang hadden tot het containerpark.

Mijn vrouw belde naar de lokale politie om te vragen hoe ze intussen toch al toegang tot het containerpark kon krijgen.

De politieman had onmiddellijk een oplossing: "Nemt dan de pas van oewe gebuur mee, en zegt dat dat zaëne roemel is."

Misschien een suggestie voor als je met een flitspaal naar het containerpark trekt ... :D
jemeniet
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 feb 2008, 03:16
Locatie: Antwerpen

Bericht door jemeniet »

Jozef schreef: Misschien een suggestie voor als je met een flitspaal naar het containerpark trekt ... :D
Hahahaha.. goeie suggestie :D
Verdien geld Online Terwijl u op het Internet surft ; http://www.cashfiesta.com/php/join.php?ref=belyemen
Afbeelding
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Toen ik mijn lesvoertuig nog thuis had staan ben ik daar ooit ook eens mee naar het containerpark geweest.

Die mens wou me ook terugsturen omdat bedrijven er niets mochten brengen, toen ik hem zei dat het voor prive gebruik was mocht ik er wel op. :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Benny Stinkens schreef:Toen ik mijn lesvoertuig nog thuis had staan ben ik daar ooit ook eens mee naar het containerpark geweest.

Die mens wou me ook terugsturen omdat bedrijven er niets mochten brengen, toen ik hem zei dat het voor prive gebruik was mocht ik er wel op. :wink:
Die mens dacht misschien dat je de lesauto in een container wilde smijten ... :mrgreen:
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Jozef schreef: Die mens dacht misschien dat je de lesauto in een container wilde smijten ... :mrgreen:
Maar goed dat ik dan geen leerling bij me had, want anders moest ik die misschien wegsmijten :mrgreen:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Benny Stinkens schreef:Maar goed dat ik dan geen leerling bij me had, want anders moest ik die misschien wegsmijten :mrgreen:
En dan maar klagen dat ze te weinig leerlingen hebben in de rijschool ... :mrgreen:
jefke

Bericht door jefke »

Dien containerpark is in antwerpe, bij die waterzuiveringsstation.
:lol: :lol:
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

En dan zouden ze verschieten dat er aan sluikstorten gedaan wordt ... als je zelfs op het containerpark al niet meer terecht kan met een flitspaal, waar moet je er dan mee blijven? :D
bibi585
Berichten: 954
Lid geworden op: 25 mei 2006, 00:00

Bericht door bibi585 »

Jozef schreef:En dan zouden ze verschieten dat er aan sluikstorten gedaan wordt ... als je zelfs op het containerpark al niet meer terecht kan met een flitspaal, waar moet je er dan mee blijven? :D
Dat kunnen ze mischien niet recycleren. :lol: :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Hihi die is geweldig!
Plaats reactie