Onduidelijke wetgeving

Rafael
Administrator
Berichten: 2636
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Onduidelijke wetgeving

Bericht door Rafael »

Afbeelding
Patte
Berichten: 120
Lid geworden op: 02 nov 2005, 00:00

Bericht door Patte »

Gebaseerd op waar gebeurde verhalen in België!?
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Verdorie, er is hier een posting van mij verdwenen. Een collega-moderator kan hem niet gewist hebben, want geen enkele van hen heeft daarover vooraf contact met mij opgenomen. Het waren trouwens alleen maar bepaalde discussies die hier niet meer gewenst zijn, over moppen werd toch niets gezegd? Nu ja, er waren gisteren problemen bij de forumhoster. Ik zal mijn bericht dus nog maar eens herhalen:
Jozef schreef: Op een bevorderingsexamen bij de Politie werd ook eens gevraagd hoeveel 2+2 is. De kandidaat die 7 geantwoord had, kreeg de promotie. Hij was er namelijk het dichtste bij.
Diegenen die er niet zouden kunnen mee lachen, kunnen nog altijd meezingen met Tom Jones:
Quote: Keep on smiling
Keep on smiling
Keep on smiling
The very best is there for you
Just go right out and take a few
Patte schreef:

Gebaseerd op waar gebeurde verhalen in België!?
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, Patte. Het is al een heel oude mop. En je kan ze natuurlijk over om het even welk beroep vertellen. Ik zal er daarom nog eentje vertellen over informatici, waar wellicht veel meer waarheid achter steekt.

Een bedrijf heeft een informaticus nodig. Tijdens het sollicitatiegesprek vraagt de baas aan de twee eerste kandidaten hoeveel 2+2 is. Ze antwoorden 4, maar toch vindt de baas hen niet geschikt voor de job. Als de baas aan de derde kandidaat vraagt hoeveel 2+2 is, antwoordt deze: &quotHoeveel zou U willen dat het is?&quot De baas twijfelt geen ogenblik meer en werft deze kandidaat aan.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Alvast niet door mij.

Het kan aan XSBB gelegen hebben, want een posting van mij is ook niet doorgegaan. [/quote]
Plaats reactie