Slim bekeken

sledge
Berichten: 44
Lid geworden op: 15 apr 2006, 00:00

Bericht door sledge »

en het beste van die mop is dat er een commissaris op de baan is
sledge
Berichten: 44
Lid geworden op: 15 apr 2006, 00:00

Bericht door sledge »

Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Hoe bedoel je, Sledge? Is het zo zelden dat een commissaris buitenkomt, of is het omdat, als de kat weg is, de muizen dansen?
Peter
Berichten: 17
Lid geworden op: 10 nov 2005, 00:00

Slim bekeken

Bericht door Peter »

De politie achtervolgt een auto met een zéér hoge snelheid. Na een half uur achtervolging met halsbrekende maneuvers krijgen ze de wagen tot stilstand.

De politie agent gefrustreerd roept: rijbewijs en papieren van de wagen!
Loop naar de klote roept de chauffeur! Zo nog een bekeuring erbij zegt de agent wegens smaadt! Luister eens goed agentje van het derde knoopsgat zegt de chauffeur,hier in mijn handschoenvakje ligt een blaffer en achter in de kofferbak ligt mijn schoonmoeder die ik een paar uur geleden afgeknald heb alzo bakkes toe of het zelfde gebeurt met jou. De agent nu in lichte paniek roept vlug versterking en binnen een paar minuten staat de politie commisaris er met een dozijn agenten.
De agent doet het verhaal aan zijn baas en deze stapt naar de chauffeur met getrokken wapen en zegt hanschoenvak openen! De chauffeur doet dit en niks noppes het vak is leeg. Uitstappen en koffer openen zegt de commisaris. Ook deze
is leeg! De commisaris kijkt boos naar zijn agent die daar staat rood van schaamte.Waarop de chauffeur roept: En wedden dat hij straks ook nog gaat beweren dat ik te snel gereden heb!!!
Plaats reactie