Parkeerrem niet vergeten !

Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Parkeerrem niet vergeten !

Bericht door Jozef »

lieken
Berichten: 57
Lid geworden op: 28 okt 2005, 00:00

Bericht door lieken »

Blijkbaar ook een fan van het programma Trigger Happy...die 3 mannen zijn echt super in hun filmpjes...
sledge
Berichten: 44
Lid geworden op: 15 apr 2006, 00:00

Bericht door sledge »

inderdaad, best grappig

maar ondertussen heb ik enkele mails gekregen van collega's die enkel lezen op dit forum en weigeren te reageren, daarom dat ik dit maar doe

niets persoonlijks jozef, maar alhoewel de laatste postings heeeeel grappig zijn ziet men enkel de wrok van jou lastens de politie

dit mede doordat de topic die werd opgestart 'integriteit van de politie' weer werd gesloten na enkele reacties en onmiddellijk daarna deze filmpjes werden gepost nadat in deze topic bijna een maand geen postings meer waren

er is stilaan een egronde achterdocht bij de weinige politiemensen die op dit forum een goede inbreng posten, er is niet meer geweten wanneer er iets nog als een grap moet aanzien worden of wanneer dit een slag onder de gordel is
Rafael
Administrator
Berichten: 2636
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

sledge schreef: er is stilaan een egronde achterdocht bij de weinige politiemensen die op dit forum een goede inbreng posten, er is niet meer geweten wanneer er iets nog als een grap moet aanzien worden of wanneer dit een slag onder de gordel is
Forumonderdeel:
Quote: Moppen, games en filmpjes
Ik zou er niets achter zoeken hoor sledge

Grappig filmpje trouwns
lieken
Berichten: 57
Lid geworden op: 28 okt 2005, 00:00

Bericht door lieken »

@Sledge: ik zou je collega's willen zeggen dat ze nu bezig zijn met spijkers op laag water te zoeken...

Gelijk wat hier nu nog ergens over politie zal gezegd worden, zal door hen dan wellicht toch wel langs de foute kant geïnterpreteerd worden...en dat zegt dan meer over hen dan over dit forum...

De betekenis van 'forum' is openbare plaats...en op een openbare plaats worden verschillende meningen geuit...en ik ben maar al te blij dat die meningen niet altijd gelijklopen want anders zou het leven er maar saai uit zien...
sledge
Berichten: 44
Lid geworden op: 15 apr 2006, 00:00

Bericht door sledge »

idd, maar waar is ineens de topic aangaande de integriteit naartoe ?

als daar zaken gepost worden die niet door de beugel kunnen, waarom dan inderdaad geen topic openen zoals jozef zegt waar al de rommel opkomt, ik had ook een reactie gepost en volg graag wat de antwoorden hierop zijn
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

sledge schreef: inderdaad, best grappig

maar ondertussen heb ik enkele mails gekregen van collega's die enkel lezen op dit forum en weigeren te reageren, daarom dat ik dit maar doe

niets persoonlijks jozef, maar alhoewel de laatste postings heeeeel grappig zijn ziet men enkel de wrok van jou lastens de politie

dit mede doordat de topic die werd opgestart 'integriteit van de politie' weer werd gesloten na enkele reacties en onmiddellijk daarna deze filmpjes werden gepost nadat in deze topic bijna een maand geen postings meer waren

er is stilaan een egronde achterdocht bij de weinige politiemensen die op dit forum een goede inbreng posten, er is niet meer geweten wanneer er iets nog als een grap moet aanzien worden of wanneer dit een slag onder de gordel is
Beste Sledge,

Bedankt voor de informatie.

Uit de draad over de integriteit van de politie werden in onderling akkoord tussen Eugeen en mij vrijwillig alle bestaande postings verwijderd. Ik heb er vervolgens een posting in geplaatst om uit te leggen dat het hier om een gebaar van tegemoetkoming ging naar de politieagenten die te goeder trouw zijn en zich niet echt gelukkig voelden met de in die draad verstrekte informatie.

Er volgde al snel een extreem negatieve reactie van een politieagent op dit goedbedoelde gebaar in de vorm van een persoonlijke aanval tegen mij (nog vóór de posting van jou). We hebben daarom besloten de draad te verwijderen.

Het is hier en ook elders de laatste weken overduidelijk geworden dat een aantal politieagenten er alleen maar op uit zijn om mij persoonlijk te schaden. Het zijn dan ook deze lieden die wrok koesteren jegens mij, en niet omgekeerd.

Ik heb de URL van de filmpjes die ik hier gepost heb, gisterenavond laat van een vriend via e-mail toegestuurd gekregen, en vandaag gepost. Mensen die deze gelegenheid aangrijpen om mij van een slag onder de gordel te beschuldigen, raad ik dringend aan over hun achterdocht eens met hun huisarts te spreken.

Ik heb mijn standpunten jegens de Belgische Politie al meermaals verklaard. Ik heb respect voor de meerderheid van politieagenten en het werk dat ze verrichten. Maar de objectiviteit gebiedt me om de ogen niet te sluiten voor wantoestanden en aspecten die voor verbetering vatbaar zijn. Als me dat kwalijk genomen wordt, roept dat meer bedenkingen op over de betrokkenen dan over mij. Want niemand zal me ooit beletten mijn grondwettelijke rechten op vrije meningsuiting uit te oefenen, en al zeker geen personen die trouw gezworen hebben aan de wetten van het Belgische volk.

Indien er politiemensen zijn die op een beschaafde manier een dialoog met mij wensen aan te gaan, ben ik gaarne bereid deze mensen persoonlijk te ontmoeten. Ik sta recht in mijn schoenen en hoef me dan ook niet te verbergen achter vermeende anonimiteit.
Plaats reactie