Geen link naar gedragscode forum of ?

Graag uw mening over deze website.
patlutjim

Geen link naar gedragscode forum of ?

Bericht door patlutjim »

Er staat geschreven in de gedragscode ; Door een bericht te plaatsen op dit forum verklaar je je akkoord met de gedragscode.

Mijn vraag is nu ; Hoe kan iemand akkoord gaan en weten wat de forum regelement inhoud ? Als je er nergens op de voorpagina een link staat of voor je klik op,open het forum ?
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Je haalt zelf een tekst aan van de gedragscode. Dat wil dus zeggen dat jij de tekst gevonden hebt.
Denk niet dat andere bezoekers dommer zijn dan jij en het niet kunnen vinden. Het is, zoals bij de meenste forums, een van de eerste topics.

Het zijn alleen de moderators die beoordelen of een bezoeker zich aan die code houdt. Jij moet dat dus niet doen.
patlutjim

Eugeen je heb niet helemaal gelijk !

Bericht door patlutjim »

:!: Eugeen.

1) 99% van internet forums ben je verplicht te registeren en dan krijg je automatich een bericht van ; Ik ga akkoord met het forum regelement.Hier ben je dus niet verplicht te registeren.

2) Bezoekers vinden de weg wel naar het gedragscode ? Op iets meer dan 12 maanden dat het gedragscode bestaat,hebben nog geen 1000 bezoekers op het gedragscode aan geklik ? En als je hierop deze goede website informatie zie staan,dat er meer dan 100.000 bezoekers per maand deze website aan klik.

3) Het was maar een :idea: :wink:
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Ik begrijp niet waar jij je druk over maakt.

Dit is inderdaad een forum waar je niet verplicht bent je te registeren.
Wij willen de drempel zo laag mogelijk houden.

Je praat over twee sites: Er is de site www.gratisrijbewijsonline.be en er is een aparte site www.gratisrijbewijsonline-forum.be.

De tweede site (het forum) is een aparte vzw met eigen bestuur. De moderators houden in de gaten of naar hun mening de gedragscode wordt gevolgd.
patlutjim

Dat was gewoon mijn mening over deze website ?

Bericht door patlutjim »

Oké eugeen,je heb voor 100% gelijk,ik maak mijn druk voor niets.

Het spijt me heel erg dat ik u gestoord heb over dit onderwerp en ik zal het nooit meer doen.
Plaats reactie