MTM

Graag uw mening over deze website.
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

MTM

Bericht door Wouter »

theorie B => de voertuigen => de massa => M.T.M.
Voor een PERSONENAUTO is dat totaalgewicht of de M.T.M. 3500 kg.
Voor een PERSONENAUTO is dat totaalgewicht of de M.T.M. maximaal 3500 kg.

(en ik ben misschien aant zeveren maar iemand die zwaar autischtisch is raakt van dit al in de war... staat die maximaal daar niet, en op andere plaatsen wel, dan heeft die problemen... ik probeer gewoon maar hier en daar nog wat suggesties te geven bij wat niet helemaal lijkt te kloppen. Het lijkt zo misschien wel over te komen maar ik bedoel het helemaal niet als kritiek hoor)
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4321
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Bericht door Stefan Peeters »

MTM betekent MAXIMAAL toegelaten massa... is toch duidelijk?
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Elke V
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 jul 2008, 11:40

Bericht door Elke V »

xantingo schreef:MTM betekent MAXIMAAL toegelaten massa... is toch duidelijk?
maar mtm is toch niet voor elke personenauto hetzelfde?
accer bedoelt: "personenauto: mtm bedraagt maximaal 3500, kan ook minder zijn" (mtm > 3500 =/= personenauto)

mtm mini bijvoorbeeld is toch NOOIT 3500kg, wel?
for it is not truth that makes us see, but miss and mischief that makes us blind. to reckon clarity, be clear, be clean of lie. - Henry VII
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

Bericht door Wouter »

Das inderdaad wat ik bedoelde, Elke. De maximaal toegelaten massa (opgegeven door fabrikant, specifiek voor het model auto), heeft een maximum van 3,5 ton wil je nog binnen de categorie personenwagen vallen (bepaald door weet ik veel wie of wat allemaal)... 2 maxima dus, maar wel twee verschillende dingen, door verschillende instanties bepaald, met verschillende gevolgen,...
Plaats reactie