Code

Graag uw mening over deze website.
fineza

Code

Bericht door fineza »

Ik heb de code zondag 15 -3- 2009 gevraagd.en sinds mandaag dat ik niet meer de code kan gebruiken. dat is niet de fspraak.
die is toch voor 2 dagen en ik heb alen voor een paar uurtjes gebruikt . ik wil graag weten hoe dat zit.

mod: verplaatst
Elke V
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 jul 2008, 11:40

Re: Code

Bericht door Elke V »

fineza schreef:Ik heb de code zondag 15 -3- 2009 gevraagd.en sinds mandaag dat ik niet meer de code kan gebruiken. dat is niet de fspraak.
die is toch voor 2 dagen en ik heb alen voor een paar uurtjes gebruikt . ik wil graag weten hoe dat zit.[/b]
zit je aan dezelfde computer?
je kan de code maar aan één computer gebruiken, om te vermijden dat mensen hun code doorgeven aan derden.
for it is not truth that makes us see, but miss and mischief that makes us blind. to reckon clarity, be clear, be clean of lie. - Henry VII
GRO
Administrator
Berichten: 12746
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

1. Dit bericht hoort niet onder dit topic.
2. Een code is geldig de dag dat je ze aanvraagt en de volgende dag.
Dat is bij iedereen zo, dus ook bij jou. En geloof me, de computers bij Storedesk gaan voor jou daar geen uitzondering op maken.
3. Als er een technisch probleem is dan mag je altijd doen wat er op de site staat: klikken op: HEB JE EEN PROBLEEM
Je mag ook naar mij uw telefoonnummer mailen, zodat ik kan zien of er bij jou iets abnormaals was;
eugeen@gratisrijbewijsonline.be

Ik begrijp niet, zoals jij schrijft, dat je volgens jou gisteren geen proefexamens kon maken, en daar vandaag, nu je code vervallen is, pas je beklag over doet.
Gesloten