demo-vragen !!

Graag uw mening over deze website.
Cristina2991

demo-vragen !!

Bericht door Cristina2991 »

Ik heb mij geregistreerd voor de demo-vragen en heb die perfect opgelost
40/40 :) . Maar ik zou toch graag meer vragen maken dus zou ik een code
willen bestellen. Kan je garanderen dat het bedrag van 2.50 euro maar 1 keer van mij rekening gaat en dat het niet zo loopt als bij die gsm-abonnementen?

Chrissy
Elke V
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 jul 2008, 11:40

Re: demo-vragen !!

Bericht door Elke V »

Cristina2991 schreef:Ik heb mij geregistreerd voor de demo-vragen en heb die perfect opgelost
40/40 :) . Maar ik zou toch graag meer vragen maken dus zou ik een code
willen bestellen. Kan je garanderen dat het bedrag van 2.50 euro maar 1 keer van mij rekening gaat en dat het niet zo loopt als bij die gsm-abonnementen?

Chrissy
I promise :) ik heb het ook gedaan, één smsje en dat is het, je krijgt je code et voilà. niks meer, niks minder.
for it is not truth that makes us see, but miss and mischief that makes us blind. to reckon clarity, be clear, be clean of lie. - Henry VII
Inazuma
Berichten: 11334
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: demo-vragen !!

Bericht door Inazuma »

Cristina2991 schreef:Kan je garanderen dat het bedrag van 2.50 euro maar 1 keer van mij rekening gaat en dat het niet zo loopt als bij die gsm-abonnementen?
Ja.
Het is absoluut GEEN abonnementsdienst.

* Een code is 2 dagen geldig (de dag van aanvragen en de dag erna, dus vraag ze best niet laat op de dag op)

* De code werkt enkel op de computer waar je ze het eerst op gebruikt
(om te vermijden dat ze doorgegeven wordt)

* mocht er een probleem zijn, volg dan de link "Is er een probleem", zeker NIET meteen opnieuw een SMS sturen !
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Kan je garanderen dat het bedrag van 2.50 euro maar 1 keer van mij rekening gaat en dat het niet zo loopt als bij die gsm-abonnementen?
Als dat moest gebeuren, dan zouden jongeren nogal anti-reclame maken voor de site

Wij willen trouwens jongeren helpen en niet via truukjes al hun zakgeld weghalen.
Plaats reactie