fout in de theorieoefeningen

Graag uw mening over deze website.
Jo.VdV@hotmail.com

fout in de theorieoefeningen

Bericht door Jo.VdV@hotmail.com »

Beste mensen,

Is het jullie ook al opgevallen dat je bij de theorieoefeningen (B) soms fouten terugvind. Hiermee bedoel ik dat wanneer je bijvoorbeeld antwoord "A" aanklikt er op je scherm komt: "FOUT juist antwoord = A ..." Dit is enigszins vervelend :roll:

Met vriendelijke groeten!
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

beste Jo

Als je nu eens schreef bij welke vraag (reeks nummer), dan konden wij je uitleggen waarom het antwoord op de site wel juist is of een aanpassing doen.
Elke V
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 jul 2008, 11:40

Re: fout in de theorieoefeningen

Bericht door Elke V »

Jo.VdV@hotmail.com schreef:Beste mensen,

Is het jullie ook al opgevallen dat je bij de theorieoefeningen (B) soms fouten terugvind. Hiermee bedoel ik dat wanneer je bijvoorbeeld antwoord "A" aanklikt er op je scherm komt: "FOUT juist antwoord = A ..." Dit is enigszins vervelend :roll:

Met vriendelijke groeten!
kan het niet zijn dat dat was wanneer er iets stond als a) juist of b) fout en je dan per ongeluk ipv op a of b op "ja" of "neen" klikte? heb ik iig een paar keer gehad, da's mij een paar keer gebeurd vooraleer ik het door had
for it is not truth that makes us see, but miss and mischief that makes us blind. to reckon clarity, be clear, be clean of lie. - Henry VII
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Juist Elke,

Tijdens het echte examen worden trouwens vaak fouten gemaakt, niet omdat jongeren het antwoord niet weten, maar omdat ze raprap zijn en een vraag of de mogelijke antwoorden maar half lezen.
Plaats reactie