Hebben we meer tijd op het echt examen?

Graag uw mening over deze website.
Kel888

Hebben we meer tijd op het echt examen?

Bericht door Kel888 »

Ik vroeg me af of we op het echte examen meer tijd hebben, want met een voorrangsvraag heb ik soms geen tijd genoeg om te antwoorden.

En nog een vraagje ik ben nu al 2 dagen aan het oefenen en heb telkens of 47/50 of 48/50, ben ik volgens jullie genoeg voorbereid of moet ik nog doordoen tot ik 50/50 heb?
Metallicdeth
Berichten: 154
Lid geworden op: 08 dec 2008, 21:37

Bericht door Metallicdeth »

Je hebt op je echte examen meer dan genoeg tijd. Je ziet de vraag + foto en krijgt daarna 1 voor 1 de antwoorden te horen. Pas na het voorlezen van het laatste antwoord gaat de timer lopen...

Ken je de examens uit je hoofd of ken je de stof? Die 'punten' lijken mij meer dan genoeg. :)
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Het hoofdstuk voorrang nog eens nakijken kan nooit geen kwaad. :wink:

Voorrang is belangrijk voor je examen maar ook voor het dagelijks leven,dus beter 1 keer te veel nakijken i.p.v. 1 keer te weinig.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Freddie
Berichten: 200
Lid geworden op: 01 sep 2006, 00:00
Locatie: Brugge

Bericht door Freddie »

Metallicdeth schreef:Je hebt op je echte examen meer dan genoeg tijd. Je ziet de vraag + foto en krijgt daarna 1 voor 1 de antwoorden te horen. Pas na het voorlezen van het laatste antwoord gaat de timer lopen...

Ken je de examens uit je hoofd of ken je de stof? Die 'punten' lijken mij meer dan genoeg. :)
²
Meestal is het zelfs zo dat je het antwoord al kent vooraleer de stem gedaan heeft met voorlezen :P
Kel888

Bericht door Kel888 »

OK dank u wel, nu ben ik er wel meer gerust in :)
Ik ga toch nog een paar dagen goed oefenen en probeer woensdag mijn examen te doen!!!
Plaats reactie