Zijn de vragen van de proefexamen op deze site identiek??

Graag uw mening over deze website.
Kel888

Zijn de vragen van de proefexamen op deze site identiek??

Bericht door Kel888 »

Ik ben van plan om een sms te sturen om te kunnen oefenen met voor de proefexamen theorie rijbewijs B, ik wou gewoon weten of de vragen en de foto's identiek zijn als die dat we op de echte examen krijgen?
Dank u wel
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Beste kel888,

Ik heb je vraag verplaatst, want ze stond in de topic "ik heb mijn examen gedaan" :roll:

100% identiek zijn ze niet, maar als je de reacties in de topic waar je je vraag oorspronkelijk gesteld heb nakijkt zul je merken dat we aan 99,9% zitten. :wink:

Ik hoop wel dat je onze leermethode volgt en niet alleen gaat studeren d.m.v. proefexamens.

Veel succes
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Iemand die via Gratis Rijbewijs Online leert en onze leermethode zeer goed volgt, haalt minstens 47/50 want alle examenvragen zijn in de site verwerkt.

- Ofwel in de theorie aangegeven met Tip Examen
- Ofwel in de proefexamens.

Alleen proefexamens maken en uit het hoofd leren is niet verstandig en niet voldoende.

Veel jongeren schreven hier reeds eerder dat de examencode hun best investering ooit was.
Kel888

Bericht door Kel888 »

Dank u wel Benny en Eugeen!
Ik heb vorige week eerst elke hoofstuk eerst geleerd en nu ga ik zien of ik het kan via de proefexamen, en woensdag probeer ik het echt!!!!!
Plaats reactie