vraag

Graag uw mening over deze website.
J

vraag

Bericht door J »

ik heb een vraagj ik ben van de jaar gepakt met mijn brommer wegens voeren en ik reed met mijn verloopig rijbewijs , maar nu is mijn vraag ik ben er net door voor men auto zouden ze mijn theorie van mij auto afnemen en mij dat opnieuw laten doen?
Inazuma
Berichten: 11334
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: vraag

Bericht door Inazuma »

J schreef:ik heb een vraagj ik ben van de jaar gepakt met mijn brommer wegens voeren en ik reed met mijn verloopig rijbewijs
Wegens voeren :?:
Wat bedoel je juist .

Wat was precies de overtreding en met welk voorlopig rijbewijs reed je ?
Als je de Artikelnummers van de overtredingen opgeeft weten we ook meer.

Dat moet denkelijk nog voor de rechtbank komen :?:

, maar nu is mijn vraag ik ben er net door voor men auto zouden ze mijn theorie van mij auto afnemen en mij dat opnieuw laten doen?
Door theorie voor rijbewijs B, of ook praktijk rijbewijs B :?:


PS :

Gelieve dezelfde vraag niet driemaal te stellen in verschillende forumonderdelen ;)
Gast

Re: vraag

Bericht door Gast »

Inazuma schreef:
J schreef:ik heb een vraagj ik ben van de jaar gepakt met mijn brommer wegens voeren en ik reed met mijn verloopig rijbewijs
Wegens voeren :?:
Wat bedoel je juist .

Wat was precies de overtreding en met welk voorlopig rijbewijs reed je ?
Als je de Artikelnummers van de overtredingen opgeeft weten we ook meer.

Dat moet denkelijk nog voor de rechtbank komen :?:

, maar nu is mijn vraag ik ben er net door voor men auto zouden ze mijn theorie van mij auto afnemen en mij dat opnieuw laten doen?
Door theorie voor rijbewijs B, of ook praktijk rijbewijs B :?:


PS :

Gelieve dezelfde vraag niet driemaal te stellen in verschillende forumonderdelen ;)
ewel ik heb iemand gevoerd met de brommer maar had nog verloopig rijbewijs maar ben er net door voor me auto theorie , maar kunne ze mijn theorie van mijn auto trg afnemen en mij dat opnieuw laten doen omdat ik een overtreding heb gedaan met mijn brommer omdat ik iemand heb gevoerd?
jason

?

Bericht door jason »

kan ik een antwoord krijgen alstublieft?
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Is 'J' en 'gast' en 'jason' dezelfde persoon?
Waarom gebruik je telkens een andere naam?
Waarom zet jij je vraag onder het deel 'over deze site'?
Gast

Bericht door Gast »

ja sry heb nog ni zoveel verstand van de site weet maar half hoe ie werkt , mja kan je een antwoordt geven op mijn vraag ?
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Nu ben je weet gast (?)

Komt je zaak voor de rechtbank of heb je al iets moeten betalen?
jason

Bericht door jason »

sry vanaf nu gebruik ik jason :) , uhm nee tmoet nog voor komen heb nog niets moeten betalen maar ik ben gewoon bang , ik ben vandaag geslaagd voor me auto B rijbewijs zouden ze men theorie van me auto B trg opnieuw laten doen omdat ik overtreding heb gedaan met brommer of zal het gewoon rijverbod zijn?
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Een rijverbod kan je alleen krijgen als het met alcohol te maken heeft, wat jij rijverbod noemt is eigenlijk een verval van recht tot sturen.

We kunnen je moeilijk helpen omdat we niet op voorhand kunnen weten hoe een rechter erover gaat denken.

Ik vind het wel spijtig dat je nu pas bang bent je was beter bang geweest om iemand achterop mee te nemen terwijl je waarschijnlijk goed genoeg wist dat zoiets niet mag.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
jason

Bericht door jason »

ja das waar maar ze zullen toch niet me theorie van men auto afnemen omdat ik een overtreding heb gedaan met men brommer...
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

De rechter kan beslissen wat hij denkt dat nodig is.
Afwachten, al denk ik niet dat hij je opnieuw B zal laten doen.
Inazuma
Berichten: 11334
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Bericht door Inazuma »

Voor het overtreden van de voorwaarden van de scholing dmv een voorlopig rijbewijs, is er gek genoeg geen verval van het recht tot sturen voorzien in de wet.

Vandaar dat ik vraag wat er op het PV staat ...

Wet van 16 maart 1968 betreffende de politie over het wegverkeer, Artikel 30 §2 :?:
Plaats reactie