GRAAG ADVIES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Graag uw mening over deze website.
nov

Bericht door nov »

Ik vind de nieuwe versie overzichtelijker en dat is toch heel belangrijk voor iemand die nieuw is en die gemakkelijk wil uitzoeken hoe alles in elkaar zit.

Maar misschien zouden er hier en daar nog een paar wijzigingen moeten gebeuren op vlak van tekstgrootte en kleur zoals mijn bovenposters vermelden.
laarsje
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2008, 16:53

Bericht door laarsje »

Als ik ook even mijn zegje mag doen Ik ben de voorbije dagen heel wat uurtjes op de site geweest en ik vind hem juist fris en heel overzichtelijk om er iets te vinden terwijl dat nieuwe voorbeeld mij minder aanspreekt Zoals hij nu is is het plezierig om er te leren
blisargon

Bericht door blisargon »

ik vind dat de huidige site duidelijker is dan de nieuwe,
maar de nieuwe heeft net dat tikkeltje meer :lol:
Elisabeth

Bericht door Elisabeth »

Ik wou toch even wat zeggen :D

Ik zou zeker verder blijven werken aan de nieuwe site. Om zo niet alleen een frisse en meer professionele look te verkrijgen, maar ook om de gebruiksvriendelijkheid van de site een boost te geven. Zelf ondervond ik vooral problemen op het vlak van navigatie.

De huidige website is natuurlijk perfect qua het aanbod van informatie, maar de layout en gebruiksvriendelijkheid kunnen dus beter. Het nieuwe design is zeker een stap op de goede weg.

:wink:

Morgen doe ik m'n theoretisch examen!
Wish me luck :lol:
Vicky1989

Bericht door Vicky1989 »

Ik vind het nieuwe design ook "professioneler" zoals velen hier zeggen maar het ook lettertype te klein en te weinig kleur. Al is dat misschien net het gene wat het "profesioneler" maakt.
Maar ik zou toch ook niet al te veel veranderen want ik kon heel goed leren met de oude versie dusja ik kan ook niet kiezen...
Tango

Bericht door Tango »

Voor mij niets veranderen want ik vind de site heel overzichtelijk en alles is gemakkelijk te vinden.
Als je toch iets anders wilt mogen we dan niet kiezen uit nog enkele andere voorbeelden want dat nieuwe van nu vind ik veel te stijf.
G.F.

Bericht door G.F. »

Ik vind het nieuwe design ook "professioneler" zoals velen hier zeggen maar het ook lettertype te klein en te weinig kleur.
te kleine letters en te weinig kleur en dat is dan professioneler. laat het maar zoals het is want nu is hij wel duidelijk en goed leesbaar
Gast

Re: GRAAG ADVIES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door Gast »

ik zou dit niet veranderen zo laten
Frits

Bericht door Frits »

Wat mij betreft zeker niet veranderen. De site is mooi opgebouwd, overzichtelijk en makkelijk om te vinden wat je zoekt. Wil je toch wijzigen, dan zou ik dat zeker niet doen in de richting van het nieuwe voorbeeld want zo komt de site minder aantrekkelijk over, maar meer saai.
tasjake

neen

Bericht door tasjake »

de site is goed zo als hij is, ik ben juist geslaagd voor mijn examen en krijg nog niet genoeg van jullie site , hij is misschien niet zo modern meer zoals de andere , je kan er alles perfect op vinden ,
zo moet het.
xxx :wink:
jonge

goed!

Bericht door jonge »

Site is overzichtelijk genoeg ! Er is geen reden om de look te verandere, het gaat tenslott om het lere en het slage van het examen , niet hoe flashy of hip het moet zijn ;) houde zo , het is een geweldige site
Gast

Re: GRAAG ADVIES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door Gast »

eugeen schreef:Wij krijgen voorstellen binnen om de look van de site te wijzigen.

Hieronder eerst een afbeelding van de huidige look.
Daaronder een afbeelding van het voorstel.

In de HUIDIGE look verschijnen nieuwe pagina's over de volledige witte breedte van het beeld.
In het VOORSTEL verschijnen pagina's naast de linker navigatiebalk.

Vertel me even wat jullie verkiezen en waarom.
Dank bij voorbaat.

Afbeelding
Afbeelding
hoi!
ik vind de layout
vande 2de afbeelding mooier
maar ik zou wel de afbeeldingen zoals de bromfiets klasse B en de wagens als voorbeeld voor theorie laten staan!
mvg
C driver
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:59

Re: GRAAG ADVIES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door C driver »

eugeen schreef:Wij krijgen voorstellen binnen om de look van de site te wijzigen.

Hieronder eerst een afbeelding van de huidige look.
Daaronder een afbeelding van het voorstel.

In de HUIDIGE look verschijnen nieuwe pagina's over de volledige witte breedte van het beeld.
In het VOORSTEL verschijnen pagina's naast de linker navigatiebalk.

Vertel me even wat jullie verkiezen en waarom.
Dank bij voorbaat.

Afbeelding
Afbeelding
zeker niet veranderen gelijk het nu is is het toch overduidelijk en hoeft er geen uitleg :D
glenn_kta
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 nov 2008, 10:59
Locatie: Morkhoven

de nieuwe look

Bericht door glenn_kta »

ik vind best de huidige look wel ok!
Ik geef wel toe de nieuwe look is vele moderner, maar als het moderner is, wil dat dan ook zeggen dat het even goed leert,,

Voor mij speelt het geen rol de nieuwe look of de oude look!
Ze zijn beiden wel OK


Groetjes Glenn
Gast

Bericht door Gast »

laten zoals het is! zoals al gezegd, de site dient om van te leren en niet om naar haar schoonheid te kijken :lol:
Plaats reactie