GRAAG ADVIES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Graag uw mening over deze website.
amazone

look

Bericht door amazone »

:shock:
ik kan niet geloven dat er twee pagina's vol voorstanders van de huidige look zijn.
Mijn advies, hou niet enkel rekening met de meningen die je op dit forum krijgt, en luister meer naar mensen uit de webdesign wereld.
Ikzelf vind het voorstel dat gedaan is dag en nacht verschil in design, en ik ben zeker dat mensen met een beetje oog voor schoonheid en layout achter dat ontwerp staan. Qua gebruiksvriendelijkheid denk ik dat dat ook dik in orde gaat komen, maar dat zal je pas kunnen zeggen wanneer de site online staat. En mensen, de typografie is zo klein omdat het maar een screenhot van de website is, in werkelijkheid is het groter. In ieder geval, mijn felicitaties aan de ontwerper ervan.
passagier

nieuwe lay out

Bericht door passagier »

Ben absoluut akkoord met voorgaande "anoniem". Het nieuwe voorstel is rustiger, minder rommelig dan de huidige website. En uiteindelijk helpt dat om de concentratie te verzekeren. Denk ik.
En ik moet nog aan mijn examen (studie) beginnen en heb dus alle belang bij een schitterende website :D
De inhoud lijkt alvast ok wanneer ik de enthousiaste reacties lees.
patlutjim

Deze look voor nederlands en de ander look voor frans ?

Bericht door patlutjim »

Laat deze mooie look van deze website gratisrijbewijsonline in de taal nederlands maar zoals het nu is,warm en gezellige.

Ik hoop maar dat je het niet moeilijker gaat maken als de gratisrijbewijsonline in de taal frans erbij komt !

:idea: eugeen,waarom neem je die ander mooie voorstel look niet voor de website gratisrijbewijsonline in het frans. :wink:
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

Bericht door Wouter »

Ik zou de site niet helemaal omgooien, vind hem prima zoals hij nu is, heel handig om van te kunnen leren, maar misschien gewoon de bovenbalk veranderen naar een frisser iets zoals op het nieuwe voorbeeld? En nog kleine dingen zoals andere knoppen waar men op klikt (die van nu zien er nogal vooroorlogs uit vind ik), een nieuwe bovenbalk, een vers kleurtje, doen soms al wonderen, en daar hoef je geen radicale omploeging van de site voor door te voeren...

Maar: look komt naar mijn mening bij een site als deze toch op de tweede plaats...
Plaats reactie