fout in link

Graag uw mening over deze website.
Lynn

fout in link

Bericht door Lynn »

Bij vraag 30 van alcohol rijbewijs B kan ik niet op de knop Neen drukken. indien ik dit wel doet kom ik terecht op de site van fortis..

Lynn

[mod: verplaatst]
Lynn

Re: fout in link

Bericht door Lynn »

Lynn schreef:Bij vraag 30 van alcohol rijbewijs B kan ik niet op de knop Neen drukken. indien ik dit wel doet kom ik terecht op de site van fortis..

Lynn
bij dezelfde vraag ook als het antwoord fout wordt gegeven en je wilt klikken op de groene pijl
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Als je zou fout geantwoord hebben, dan verscheen FOUT.

Dit is de enige plaats waar wij je even laten zien dat je 10 euro cadeau krijgt als je via onze site een fortisjongerenrekening opent.

En door te laten zien dat jij die 10 euro cadeau kan krijgen, kunnen wij met de steun van fortis de theorie en oefenvragen gratis aanbieden.
Lynn

Bericht door Lynn »

oke, het vorige bericht is van mij, maar de tekst staat er niet op :roll:

ik zal het probleem nog eens proberen uit te leggen, want het is nog altijd niet verholpen...

bij de vraag is de volgende: Wanneer je twijfelt aan het resultaat van een ademanalyse, mag je vragen dat een nieuwe wordt uitgevoerd.

Mag je dan opnieuw 15 minuten wachten?


het juiste antwoord is natuurlijk neen..

wanneer ik dan op neen wil klikken verschijnt er eer pop up met deze link: https://www.promo.fortisbanking.be/jong ... =RIJBEWIJS

en de tijd blijft ondertussen gewoon verder lopen dus maw, je kan het juiste antwoord gewoon niet geven...

na een tijdje is je tijd op en verschijnt automatisch het juiste antwoord... wanneer ik dan op de pijl wul duwen om verder te gaan krijg ik treug een pop up met dezelfde link..
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

ok, ik zal het nog eens uitleggen.

Er zijn 30 vragen over alcohol.
Die vraag is de laatste.

Stel dat je ze foutief beantwoordt door A, B, C, of JA in te drukken.
dan verschijnt eerst een bericht dat ze fout is.

Stel dat je ze juist intikt gaat het verder naar de link.

Er kan geen vraag 31 komen, want er zijn er maar 30.

Het juiste antwoord is NEEN.
Gast

Bericht door Gast »

ja, maar is het dan logisch dat als je op neen klikt je tijd gewoon blijft lopen en uiteindelijk op het scherm verschijnt dat je fout geantwoord hebt??
bibi585
Berichten: 954
Lid geworden op: 25 mei 2006, 00:00

Bericht door bibi585 »

Anonymous schreef:ja, maar is het dan logisch dat als je op neen klikt je tijd gewoon blijft lopen en uiteindelijk op het scherm verschijnt dat je fout geantwoord hebt??
Het is niet de bedoeling om de vragen zo snel mogelijk op te lossen.
Het is gewoon de bedoeling dat je alle vragen correct binnen de gestelde termijn oplost.
Wanneer dat lukt doet het er niet toe of de tijd nu verder loopt of niet.
Beter wat tijd over dan tijd tekort want wanneer je enkele vragen, wegens tijdsgebrek, niet kan oplossen worden die gewoon als verkeerd aanzien.

Zoals eugeen reeds zei
Stel dat je ze foutief beantwoordt door A, B, C, of JA in te drukken.
dan verschijnt eerst een bericht dat ze fout is.
Wanneer je de link krijgt betekend het dat je laatste vraag juist beantwoordt was.
Gast

Bericht door Gast »

Vergeet die ene vraag van de honderden vragen die er zijn. Op al de tijd die jij gebruikt om je druk te maken over die vraag, heeft iemand anders de hele cursus geleerd. :lol:
Lynn

Bericht door Lynn »

ik heb heel de cursus al geleerd hoor, ik ben bezig aan de proefexamens..
Daniel

Bericht door Daniel »

Even melden dat ik deze situatie ook verwarrend vond.

Kunnen jullie niet op dezelfde manier adverteren als bij alle andere vragenreeksen, namelijk na een juist antwoord op de laatste vraag doorverwijzen naar een volgende pagina op de eigen website waarop een afbeelding of link staat die de gebruiker naar de pagina van Fortis brengt? Op die manier ziet de gebruiker duidelijk dat de vragenreeks ten einde is.

Als dat niet mogelijk is zou het denk ik duidelijker zijn als de pagina niet in een nieuw venster zou openen maar in het huidig venster, zodat de het niet lijkt alsof de laatste vraag niet te beantwoorden is.
Plaats reactie