Foutje op de site :-)

Graag uw mening over deze website.
paozieur

Foutje op de site :-)

Bericht door paozieur »

Beste,

heeft er werkelijk nog niemand gezien dat tijdens de proefexamens op deze site je gewoon het antwoord kan zien door te gaan staan op de knopjes ? Links onderaan komt er 'javascript: goed()' of 'javascript: fout()' .. Nu kan ik mij niet weerhouden van hiernaar te kijken! Krijg ik nu mijn 2.5 euro terug?

Laat iets weten,

groetjes
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Ik heb gemerkt dat dit bij de AD RANDUMS zo is.
Het wordt een van de dagen aangepast.
Rafael
Administrator
Berichten: 2636
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: Foutje op de site :-)

Bericht door Rafael »

paozieur schreef:Beste,

heeft er werkelijk nog niemand gezien dat tijdens de proefexamens op deze site je gewoon het antwoord kan zien door te gaan staan op de knopjes ? Links onderaan komt er 'javascript: goed()' of 'javascript: fout()' .. Nu kan ik mij niet weerhouden van hiernaar te kijken! Krijg ik nu mijn 2.5 euro terug?

Laat iets weten,

groetjes
Haha, grapjas. Zet je statusbalk dan voorlopig uit, dan zie je het ook niet meer. (Beeld -> Statusbalk)

Dat jij je niet van het spieken kan weerhouden, staat dan ook buiten de 2,5 euro :) (En nee, ik zie er geen cent van, don't worry ;) )
Gast

Nog een foutje

Bericht door Gast »

Ik ben erdoor, dat is toch al ieks. :) Ik moet toegeven dat qua inhoud deze site veel beter is dan bvb kbcrijbewijs.be. Die site heeft een font dat zo klein is dat ik met vijf brillen tegelijk op moet studeren. Niet zo handig!

Nog een tip voor Eugeen, zodat ik u niet hoef op te bellen om in te loggen op dat proefexamen ;-)
Op de pagina waar je die code moet invoeren, vervang deze code eens:

<input type="text" style="border-style: solid; border-color: rgb(255, 204, 51); background-color: rgb(204, 255, 204);" name="astrx" size="8"/>

door:

<input type="text" style="border-style: solid; border-color: rgb(255, 204, 51); background-color: rgb(204, 255, 204);" name="astrx" size="8" onfocus="this.blur()" />

Dat laatste zorgt ervoor dat je het toetsenbord niet kán gebruiken op dat veld.

Geen dank, geen dank..

groetjes
Gast

Bericht door Gast »

kan het zijn dat dit nog niet is aangepast, want bij mij verschijnt dit nog altijd... :lol:
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Nog niet aangepast omdat vanaf 1 sept de proefexamens volgens een nieuw systeem gaan werken.
Plaats reactie