sms code gevraagd, niets ontvangen

Graag uw mening over deze website.
jenson

sms code gevraagd, niets ontvangen

Bericht door jenson »

Hallo,

Ik vind dit een fantastische site en heb al veel gehad aan de oefenvragen.

Nu zou ik graag de proefexamens van rijbewijs A oplossen en heb daarom een sms (met het woord rijbewijs) gestuurd naar het nummer 3411.

Dit is nu ongeveer 40 minuten geleden en tot op dit moment heb ik nog steeds niets ontvangen??

Kunnen jullie mij verder helpen

Merci,
jenson
Hans

Bericht door Hans »

Ik heb ook al 2 maal een bericht gestuurd.
Laat iets weten op het forum indien het probleem bij jou is opgelost.

Mvg, Hans
Hans

Bericht door Hans »

Olé, juist na mijn bericht een code ontvangen.
jenson

Bericht door jenson »

Zonet, na een uur en een kwartiertje, heb ik de code ontvangen.

Misschien was er een tijdelijk probleempje waardoor het wat langer op zich liet wachten?

In elk geval: alles opgelost , nu vlug de code proberen

Jenson
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Er is momenteel een PROBLEEM bij PROXIMUS voor het automatisch versturen van de codes.

Daarom heb ik de codes manueel verstuurd.

Jullie zouden nu een code via mijn gsm moeten gekregen hebben.
PROXIMUS schreef:Outage 16/07/2008

Dear partner,
Please note that we are currently facing problems with our all data services impacting SMS MTR, Mpay, SMS Mpay and Vodafone Live.
The reference of the ticket for this issue is BTT1859371.
Investigations are on-going.
We apologize for the inconveniencies.
If you need more information, please contact your SPOC at Proximus.
We will keep you posted.
Kind regards,
The D2C Team
Laatst gewijzigd door GRO op 16 jul 2008, 11:55, 2 keer totaal gewijzigd.
jenson

Bericht door jenson »

Klopt, bedankt !

Alles werkt prima
val

Bericht door val »

Het is nu een halfuur geleden dat ik sms stuurde en nog steeds geen code...
Er staat voldoende krediet op mijn kaart, heb het met ij geschreven en ook naar het juiste nummer gestuurd...

hopelijk krijg ik het nog
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Als je nu eens deed wat je moet doen als er een probleem is oef het minstens zou lezen.

De allerlaatste plaats waar je hulp kan zoeken is het forum, want niemamd van de forumbezoekers kan controleren wat in jouw geval het probleem is.

http://www.gratisrijbewijsonline.be/beginprobleem.htm
Gast

Bericht door Gast »

eugeen schreef:Beste,

Als je nu eens deed wat je moet doen als er een probleem is oef het minstens zou lezen.

De allerlaatste plaats waar je hulp kan zoeken is het forum, want niemamd van de forumbezoekers kan controleren wat in jouw geval het probleem is.

http://www.gratisrijbewijsonline.be/beginprobleem.htm
excuseer hoor, maar dat heb ik gelezen.
Dus eerst zou ik 2.5 betalen voor een bericht en dan nog eens mogen bellen om te zeggen dat ik de code niet ontvang? Wat me dus in totaal nog meer geld kost.
Ik heb het 8 uur later ontvangen het bericht ...
Dus blijkbaar wel de fout bij het systeem en niet ik die fout ben.
En waarom mag dit niet op het forum staan? Bang voor slechte reclame?

sorry voor de minder vriendelijke reactie maar had toch wat meer hulp verwacht op mijn bericht of excuses voor de fout in het systeem. Er staan trouwens meerdere fouten op de site...
Rafael
Administrator
Berichten: 2636
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Anonymous schreef:excuseer hoor, maar dat heb ik gelezen.
Dus eerst zou ik 2.5 betalen voor een bericht en dan nog eens mogen bellen om te zeggen dat ik de code niet ontvang? Wat me dus in totaal nog meer geld kost.
Ik heb het 8 uur later ontvangen het bericht ...
Dus blijkbaar wel de fout bij het systeem en niet ik die fout ben.
En waarom mag dit niet op het forum staan? Bang voor slechte reclame?
Heb je Eugeen gemaild met je gsm nr? Dat helpt in veel gevallen ook, zonder nr kan hij ook geen verdere stappen ondernemen. Het gaat niet om slechte reclame, eerder om het feit dat het vrij nutteloos is. Het is voor Eugeen gokwerk zonder gsm nr, aangezien hij de sms dienst ook niet zelf beheert, maar een extern bedrijf dat verzorgd.
Anonymous schreef:sorry voor de minder vriendelijke reactie maar had toch wat meer hulp verwacht op mijn bericht of excuses voor de fout in het systeem. Er staan trouwens meerdere fouten op de site...
Dat moddergooien op het laatste mocht je weglaten ;-)
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Dus eerst zou ik 2.5 betalen voor een bericht en dan nog eens mogen bellen om te zeggen dat ik de code niet ontvang?
Neen, zo werkt het niet.
Als je een code aanvraagt rekent je operator je daarvoor 1 euro aan.
Als je de code ontvangen hebt, rekent je operator je 1,5 euro aan,
Je kunt dus onmogelijk 2,5 euro betalen voor een code die je niet ontvangen hebt.
Plaats reactie