Privacy gegarandeerd?

Graag uw mening over deze website.
Gast

Privacy gegarandeerd?

Bericht door Gast »

Uw website lijkt mij een zeer interessant alternatief om de theorie voor het rijexamen in te studeren. Ik zit echter met een vraag omtrent de privacy van de gebruikers.

Toegang tot de proefexamens wordt verkregen door een sms te sturen en op deze manier een toegangscode te betalen. Deze dienst wordt verzorgd door Storedesk te Leuven, zoals blijkt uit uw website.

Ik vind spijtig genoeg nergens terug of zij de gsmnummers bijhouden om later te gebruiken en/of door te verkopen. Kan u garanderen dat er niets met de bekomen gsmnummers wordt gedaan en dat zij worden verwijderd?

Is er een andere manier van betaling mogelijk waarbij ik mijn gsmnummer niet moet prijsgeven?

Met vriendelijke groet
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Storedesk is een bedrijf dat niet alleen door ons, maar door TV-stations en kranten etc gebruikt wordt wanneer via een verkort nummer een boodschap wordt verstuurd.

Je moet op geen enkel moment persoonlijke gegevens intikken. Enkel een boodschap sturen. Daar wordt automatisch alles doorgestuurd.

Zij kunnen dus ook uw telefoonnummer niet verkopen, zij hebben geen gegevens over u. want alleen uw operator (mobistar, base of proximus) kent uw gegevens.

Dus geen angst voor uw privacy.

Van de duizenden jongeren die hier de voorbije jaren proefexamens hebben gemaakt, heeft nog geen enkele jongere nadien gereclameerd dat zijn nummer werd misbruikt.
Gast

Bericht door Gast »

Hartelijk dank voor uw snelle antwoord op mijn vraag!

Ik heb ondertussen de theorie geleerd en het examen afgelegd en zoals de meesten hier was ik geslaagd. Bedankt dus voor deze site!
Plaats reactie