Errors

Graag uw mening over deze website.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

@ Rafael

Iets in de aard van dit, maar dat dan werkt hé.

Ik heb nog 500 mb webruimte in Nederland waar www.gratisrijbewijsonline.nl is.
Of het kan ook bij Hantai waar de proefexamens zijn ondergebracht.
Bij telenet waar de site staat kan het vermoedelijk niet omdat zij dat waarschijnlijk weer niet ondersteunen.
Met Hantai kan ik misschien een deal maken
Rafael
Administrator
Berichten: 2636
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Goed... De stand van zaken... Op mijn PC draait een phpBB forum. De gebruikers zijn gekopieerd, maar waardeloos, aangezien de paswoorden er niet zijn, en de emailadressen ook niet beschikbaar zijn.

Verder lukt het me al aardig om topics weer in te voeren, maar dit is nog experimenteel...

Veel webruimte zal dit forum niet in beslag nemen, enkel het dataverkeer kan ik niet inschatten.

Ik hou jullie op de hoogte
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

@Rafael

Ik heb blijkbaar een foutief telefoonnummer van jou.
Kan je je nummer even mailen?
Rafael
Administrator
Berichten: 2636
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Mail is verzonden.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

@ Rafael:

We zullen dit forum, van zodra er geen nieuwe berichten meer kunnen op gepost worden, ook verder moeten laten bestaan omwille van de persoonlijke berichten van de gebruikers, want ik veronderstel dat je die niet zult kunnen recupereren.

De geregistreerde gebruikers inlichten over het nieuwe forum kan via dit forum. In het administratiegedeelte is er een functie Nieuwsbrief, waarmee je een mail kan verzenden naar alle geregistreerde gebruikers. Ik zou het wel 's nachts doen, want anders gaat mogelijk de server weer onderuit.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

@ Jozef @ Rafael

Ik heb vandaag contact gehad met HANTAI, de server waar onze ad randum proefexamens gehost zijn.

Hantai wil ons webruimte ter beschikking stellen voor het forum.

Ik denk dat, zodra wij met het nieuwe forum starten en ik het abonnement bij XSBB niet meer verleng, zij onze data automatisch zullen verwijderen.

Ik ben met XSBB nog in regel tot maart.
Rafael
Administrator
Berichten: 2636
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Ik breng goed, en minder goed nieuws...

@Jozef: De privé berichten kan ik inderdaad niet aan... Dus die gaan verloren, net zoals de gebruikerslijst. Het is mogelijk om ze allen een mail te sturen, via dit forum, maar ik kan geen lijst opvragen van het emailadres per gebruiker. Als jij deze optie kan vinden in dit forum, kan ik ze natuurlijk wel overnemen. Gebruiker per gebruiker zie ik namelijk niet zitten. Maar, ik zie hier niet direct een ramp in dat de gebruikers opnieuw hoeven te registreren. Het enige 'nadeel' is dat er bij elk bericht &quotGast&quot onder de originele naam zal komen te staan, of iets dergelijks.

@Eugeen: De forum berichten overnemen is goed verlopen. Het hele discussie gedeelte heb ik overgenomen, en dit zonder probleem. De database is op dit moment 2.2 MB groot, voor 3223 berichten van de in totaal 17627 op dit moment. ruw geschat komt de database dus voorlopig uit op 12-13 MB als deze gevuld is. Dus dat komt ook wel goed.
Gast

Bericht door Gast »

Is er iets veranderd aan het forum? Want ik slaag er niet meer in om in te loggen. Heb alle mogelijke paswoorden geprobeerd en van de gebruikersnaam ben ik wel erg zeker. En als ik probeer om een nieuw paswoord te laten toesturen, dan zegt het forum dat de gebruikersnaam niet overeenstemt met het e-mailadres. En dus zit ik nu vast...

Bedankt!
watchdog
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Het forum heeft een aantal dagen geleden een nieuw adres gekregen.
Leden die vroeger geregistreed waren moeten opnieuw registreren.

Lees eerste topic : verhuis forum.
Gast

Bericht door Gast »

Bedankt!

Ik heb een mailtje gestuurd. En anders registreer ik me binnenkort gewoon opnieuw.

Nogmaals bedankt voor de vele info op dit forum. Ik heb zo ongeveer een maand geleden mijn praktisch rij-examen tot een goed einde gebracht. Maar dit forum blijft interessant om vragen van anderen mee te volgen!

Misschien is dat een leuke extra plaats in 't forum, om te laten weten hoe 't geweest is met het praktisch rij-examen. Er is zo'n plaatsje voor theorie, maar niet meteen voor praktijk.

Groeten en tot binnenkort,
Watchdog
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Misschien is dat een leuke extra plaats in 't forum, om te laten weten hoe 't geweest is met het praktisch rij-examen. Er is zo'n plaatsje voor theorie, maar niet meteen voor praktijk.
De topic "ik heb mijn examen gedaan" mag gerust voor theorie en praktijk gebruikt worden hoor :wink:
Maar dit forum blijft interessant om vragen van anderen mee te volgen!
Je bent één van de weinige die ons forum nog volgen na hun examen, de meeste zijn weg als ze eenmaal dat roze papiertje bezitten.

Ons forum is er om mensen te helpen om aan hun rijbewijs te geraken, maar is ook handig voor mensen die het reeds hebben maar up to date willen blijven of zelfs na lange tijd alles eens op te frissen wat men vergeten is.
en geloof me dat is heel wat , dus hoop ik dat er velen jou voorbeeld volgen door onze site eens regelmatig te bezoeken :wink:
peter-combat

Re:

Bericht door peter-combat »

GRO schreef:@ Jozef @ Rafael

Ik heb vandaag contact gehad met HANTAI, de server waar onze ad randum proefexamens gehost zijn.

Hantai wil ons webruimte ter beschikking stellen voor het forum.

Ik denk dat, zodra wij met het nieuwe forum starten en ik het abonnement bij XSBB niet meer verleng, zij onze data automatisch zullen verwijderen.

Ik ben met XSBB nog in regel tot maart.

Wel, dan ben ik wel wat laat. Maar de regel bij xsbb.nl is dat je gewoon een database kunt aanvragen. Dan was je niets kwijt geweest.
Rafael
Administrator
Berichten: 2636
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: Re:

Bericht door Rafael »

peter-combat schreef:Wel, dan ben ik wel wat laat. Maar de regel bij xsbb.nl is dat je gewoon een database kunt aanvragen. Dan was je niets kwijt geweest.
3 jaar geleden was die optie er niet, en zwegen ze in alle talen :) In die tussentijd zijn hun systemen ook aangepast, maar wij konden moeilijk 3 jaar gaan wachten ;) Mijn crawler heeft destijds alles netjes overgezet :)
Plaats reactie