Deze site

Graag uw mening over deze website.
Eddy
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mar 2005, 00:00

Deze site

Bericht door Eddy »

Geachte,

Ik heb uw site bezocht en bekeken. Niet alleen de zeer uitgebreide en leerrijke inhoud maar ook de opbouw van uw site heeft me bekoord.
Deze prestatie zullen er u niet veel nadoen. Bedankt !
Eddy
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Beste forumbezoekers,

Naar mijn bescheiden mening kunnen we niet anders dan ons verheugen over deze site en zijn forum.

Niets vervangt uiteraard het volgen van een theoriecursus in een erkende rijschool met het animo van een enthousiaste lesgever, die je de juiste interpretatie van de soms moeilijk verstaanbare verkeersregels bijbrengt.

Het bijwonen van een theorieles houdt evenwel in dat je de leerstof gezien hebt, doch ze daarom nog niet kent.

Deze website lijkt mij daarom uitstekend geschikt voor autodidacten die over de nodig zelfdiscipline beschikken om geregeld een hoofdstuk van de theorie in te studeren.

Bovendien vormt hij een welgekomen aanvulling met theorie en oefenvragen voor allen die zich voorbereiden op het theoretisch examen voor het behalen van het rijbewijs.

Deze website en dit forum vormen volgens mij dan ook een uitstekende aanvulling op het theoretisch onderricht, waar kandidaten terechtkunnen met al hun vragen en op een correct antwoord kunnen rekenen. Daarvoor stel ik me, als kandidaat-rijschoollesgever die zijn theoretische opleiding reeds voltooid heeft, garant.

Wees voorzichtig met de antwoorden op je verkeersvragen die je op dit of een ander forum zou krijgen van politieagenten. Meestal zijn ze wel iets meer dan de doorsnee weggebruiker op de hoogte van verkeersrecht, doch zelden zijn het echte hoogvliegers. Het feit dat ze politieagent zijn, zou je dan ook in vele gevallen kunnen misleiden.

Met vriendelijke groeten,

Jozef
digital
Berichten: 541
Lid geworden op: 27 mar 2005, 00:00
Locatie: Limburg

Bericht door digital »

Beste Eugeen,
gefeliciteerd met je fantastische site. Eindelijk bestaat er een deftige site die met de grootste zorg opgesteld is en die bovendien up to date is aan de huidige wetgeving. Het is een site waar kandidaat bestuurders zich kunnen voorbereiden op hun theorie examen. Ik raad dan ook al mijn leerlingen aan om een kijkje te nemen op uw site.

digital (rij-instructeur)
Perryl
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 apr 2005, 00:00

Bericht door Perryl »

Ik heb een probleem, bij het onderwerp lichten en vooorang de 2 de vragen reeks vraag 20/21 kan ik niet naar onder scrollen en als dusdanig niet het juiste antwoord geven en bijgevolg dus ook niet verder gaan. En ik was al zo fier had nog maar 1 fout op twintig! Groeten Ellen
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Het probleem is dat je computer niet op de juiste schermresolutie staat. Eigenlijk moet je bij geen enkele vraag scrollen.

Maar ik zal het probleem voor jou oplossen, zodat je ook daar kan scrollen.

Wil je de schermresolutie echter juist instellen, zodat je de site kan zien zoals hij werkelijk is, dan moet je achtereenvolgens:

a. klikken op start
b. klikken op configuratiescherm
c. klikken op vormgeving en thema's
d. klikken op beeldschermresolutie wijzigen
e. klikken op instellingen
f. De resolutie instellen op: 1024 / 768
g. Klikken op toepassen / ok.
Plaats reactie