geen 'reeks per reeks' bij proefexamens rijbewijs B

Graag uw mening over deze website.
dboy2099
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 dec 2015, 13:39

geen 'reeks per reeks' bij proefexamens rijbewijs B

Bericht door dboy2099 »

Ik zie geen 'reeks per reeks' meer bij proefexamens rijbewijs B.

Voor AM en A zie ik wel 'reeks per reeks' oefeningen, maar bij B staat dat er plots niet meer... Hebben jullie het even offline gegooid of...? Staat het er bij andere gebruikers ook niet meer of heb ik alleen dit probleem?
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: geen 'reeks per reeks' bij proefexamens rijbewijs B

Bericht door GRO »

Geen reeks per reeks meer voor B, omdat we zagen dat bezoekers soms enkel die reeksen maakten en dachten dat die 450 vragen ruim voldoende waren.
De vragen die in de reek per reeks zaten zitten in de algemene database van 950 proefexamens.
Dus als je ad random examens maakt kom je die vragen ook tegen maar veel meer vragen.

NOGMAALS:
De oefenvragen bij de theoriehoofdstukken zijn het belangrijkste en up-to-date met de echte examens.
Daarna kan je een aantal proefexamens maken. De computer kiest er telkens 50 uit de database.

Succes.
dboy2099
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 dec 2015, 13:39

Re: geen 'reeks per reeks' bij proefexamens rijbewijs B

Bericht door dboy2099 »

GRO schreef:Geen reeks per reeks meer voor B, omdat we zagen dat bezoekers soms enkel die reeksen maakten en dachten dat die 450 vragen ruim voldoende waren.
De vragen die in de reek per reeks zaten zitten in de algemene database van 950 proefexamens.
Dus als je ad random examens maakt kom je die vragen ook tegen maar veel meer vragen.

NOGMAALS:
De oefenvragen bij de theoriehoofdstukken zijn het belangrijkste en up-to-date met de echte examens.
Daarna kan je een aantal proefexamens maken. De computer kiest er telkens 50 uit de database.

Succes.
Ok, want ik had alle extra oefeningen gemaakt, en nu was ik beland bij de 'reeks per reeks', waarbij ik al in de helft was geraakt. Daarna pas was ik van plan om 'ad random' te maken. Ik zag wel dat er enkele vragen in de 'reeks per reeks' stonden, die ik nog niet gezien of geleerd had bij de extra oefeningen. Dus ik hoop dat als ik deze leerstof nooit meer zal zien, dat het geen invloed zal hebben op het echte examen...

Maar bedankt voor het antwoord, nu weet ik dat het bij iedereen weg is.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: geen 'reeks per reeks' bij proefexamens rijbewijs B

Bericht door GRO »

Plaats reactie