Technisch defect op de site?

Graag uw mening over deze website.
Gast

Technisch defect op de site?

Bericht door Gast »

Hallo,

Ik ben volop aan het oefenen voor mijn theoretisch rijexamen aan de hand van jullie handboek. Ik heb dus enkele dagen geleden de code uit het handboek ingegeven en ben beginnen oefenen na elke les. Gisteren begon ik met de oefeningen van hoofdstuk 15 en 16 over inhalen, maar toen kreeg ik na de 40e vraag melding dat er een fout was opgetreden en dat dit aan een technisch defect kon liggen. Ik ben toen op nieuw begonnen en weer na ongeveer 30 vragen kreeg ik de melding dat er een fout was opgetreden... Ik ben dan gisteren gestopt en vandaag terug met die oefeningen begonnen. Ik zat daarjuist aan de voorlaatste vraag denk ik en ik kreeg WEER die melding...
Zou iemand mij kunnen uitleggen wat er verkeerd is? Of doe ik misschien iets fout? Dit is wel van belang want ik zou donderdag mijn examen willen gaan doen?

Alvast bedankt!
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Technisch defect op de site?

Bericht door GRO »

Welke foutmelding krijg je juist?
Als de foutmelding van ons komt, staat er in principe ook beschreven wat het is.
Gast

Re: Technisch defect op de site?

Bericht door Gast »

Deze foutmelding krijg ik te zien:

VRAAG NIET GEVONDEN
Sorry, we konden deze vraag niet (meer) vinden. Mogelijke oorzaken van dit probleem:
Je bent een nieuwe test begonnen waarna je met de terug knop naar een vorige vraag wou gaan.
Er deed zich zich een technische fout voor.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Technisch defect op de site?

Bericht door GRO »

Ik heb het probleempje gevonden.
Bij hoofdstuk 15-16 staan 42 oefenvragen.
Het programma dacht dat het er 43 waren en zocht tevergeefs naar vraag 43.
Als je F5 indrukt (vernieuwen) dan zou het moeten opgelost zijn.
Ik heb het net getest en het is OK
Gast

Re: Technisch defect op de site?

Bericht door Gast »

Ja nu werkt het! Ik heb de test nog eens opnieuw gemaakt en hij werkt! Heel erg bedankt! :D
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Technisch defect op de site?

Bericht door GRO »

Maak goed alle oefenvragen die bij alle hoofdstukken staan. Die zijn belangrijker dan de proefexamens :wink: .
Gast

Re: Technisch defect op de site?

Bericht door Gast »

Die ben ik aan het doen, toch? Degene die ik nu aan het maken ben, zijn toch de oefenvragen dacht ik?
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Technisch defect op de site?

Bericht door GRO »

Ja.
En dus BIJ ALLE HOOFDSTUKKEN
Plaats reactie