Proef examen.

Graag uw mening over deze website.
Steven DC

Proef examen.

Bericht door Steven DC »

Hey,

Ik heb al sinds 1999 mijn rijbewijs B en nu begint het fameus te kriebelen om een motor aan te schaffen.
Daar ik mijn rijbewijs niet heb van voor 1989 moet ik een rijbewijs A halen.
Ben 34 jaar en ben dan ook begonnen aan de leerstof hier op gratisrijbewijsonline.be

Nu heb ik ook een sms gestuurd , ALLES naar 3411 en ben ik reeks per reeks gaan testen wat men kennis was.

Reeks A: 25/25
Reeks B: 24/25
Reeks C: 25/25
Reeks D: 21/25
Reeks E: 22/25
Reeks F: 22/25 - Aandacht naar vraag 1895 - M.T.M / M.B.T , wat betekenen deze afkortingen?
Reeks G: 22/25

AD randum: 50/50

Ik vind het zeer leuk om op deze website te kunnen oefenen en ga nog een paar AD RANDUMS doen voor ik maandag mijn test theorie ga afleggen.

Alvast bedankt en hopelijk slaag ik meteen :D

MVG steven
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Proef examen.

Bericht door Benny Stinkens »

Steven DC schreef: Reeks F: 22/25 - Aandacht naar vraag 1895 - M.T.M / M.B.T , wat betekenen deze afkortingen?
Maximale toelaatbare massa en Massa in beladen toestand.

De volledige uitleg over M.T.M en M.B.T kan je hier vinden.
http://www.gratisrijbewijsonline.be/YTles9.htm

Een geheugensteuntje is het woordje pics
Alle borden die je kan linken aan Parkeren Inhalen Cruise control Snelheid gaan over M.T.M.
De rest gaat over M.B.T.
veel succes :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Proef examen.

Bericht door GRO »

Niet vergeten dat de oefenvragen bij onze theoriehoofdstukken belangrijker zijn dan de proefexamens
Als je de oefenvragen van alle hoofdstukken goed kunt oplossen (en het antwoord begrijpt) dan slaag je zeker.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Proef examen.

Bericht door Benny Stinkens »

Nog belangrijker dan eender welke vragen is de theorie zelf.
Veel mensen denken tijd te kunnen sparen door alleen maar oefenvragen of proefexamens te maken. :oops:
(@Steven, dit is niet op jou bedoeld, maar in het algemeen)

Er wordt aangeraden om niet alleen de theorie van rijbewijs A door te nemen maar ook deze van rijbewijs B :idea:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie