vraag over mijn code

Graag uw mening over deze website.
Ken
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mar 2014, 15:41

vraag over mijn code

Bericht door Ken »

gegroet,

Ik heb het boek “theorie rijbewijs B” aangekocht, deze komt met een code voor 4dagen. Hierin wordt er geregeld verwezen naar de filmpjes op de site, maar er is nergens vermeld dat de code ook geldt voor de filmpjes, noch wordt er gevraagd 1 te geven wanneer ik op “film” klik onder “oefeningen”. Heb het vermoeden dat wanneer ik op “start” klik om met de oefeningen te beginnen en de code invul ik de filmpjes zal kunnen bekijken want tot nu toe laden er absoluut geen filmpjes (maar niets geeft me die zekerheid). In het geval dat niet zo is heb ik 4dagen om mijn code te benuttigen en uit te zoeken waarom de filmpjes niet laden… dus voor ik mijn code invoer zou ik graag wat duidelijkheid hierin willen.

Dank bij voorbaat.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: vraag over mijn code

Bericht door GRO »

Beste,

Ik begrijp uw vraag helemaal niet.
De code van het boek werkt op de site die in het boek staat vermeld boven de code
http://rijbewijsb.gratisrijbewijsonline ... nenbis.htm
Daar staan ook de filmpjes en om die te zien heb je helemaal geen code nodig.
(Als de filmpjes bij U niet zouden afspelen, dan heb ik daar geen verklaring voor).
Ken
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mar 2014, 15:41

Re: vraag over mijn code

Bericht door Ken »

geachte,

Ik heb 2 verschillende laptops geprobeerd en zowel met firefox, als google chrome en met internet explorer. Keer op keer is er een leegte waar het filmpje zou moeten komen. Ik weet inderdaad waar mijn code staat in het boek en op welke website ik het hoor te gebruiken, wil hem gewoon nog niet gebruiken als het me tijd gaat kosten om uit te zoeken hoe ik de filmpjes kan bekijken. Weet je toevallig welke plug-in het gebruikt.

met vriendelijke groet
Ken
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mar 2014, 15:41

Re: vraag over mijn code

Bericht door Ken »

p.s. mijn vraag is in ieder geval bij deze beantwoord, ik zal wel tot een oplossing komen, bedankt
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: vraag over mijn code

Bericht door Inazuma »

Je moet inderdaad op FILM klikken , niet op START.

Je browsers zijn toch zo ingesteld dat die het gebruik van plug-ins toelaat, en die zijn up2date ?


Laden ze hier (op Youtube) :?:

https://www.youtube.com/user/gratisro" target="_blank

(klik op "more" om alles te zien)
Plaats reactie