Oefenvragen doen raar

Graag uw mening over deze website.
Fanny

Oefenvragen doen raar

Bericht door Fanny »

Ik kan via mijn code op de oefenvragen komen (en proefexamen) maar elke keer krijg ik na een paar vragen een foutmelding dat ik zogezegd vragen probeer over te slaan.

Dit is best vervelend :cry:
Rafael
Administrator
Berichten: 2636
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: Oefenvragen doen raar

Bericht door Rafael »

Is het na een constant aantal vragen of willekeurig? Welke browser gebruik je? Je bent tot nu toe de eerste die dit komt melden.
Fanny

Re: Oefenvragen doen raar

Bericht door Fanny »

scheelt wel iets, maar kan nooit meer dan 10 vragen doen.
Geeft hij de melding dat hij een vraag niet kan vinden dat ik zogezegd een vraag probeer over te slaan.

Ik werk met een Windows 8. Tis nu ook de eerste keer dat ik hiermee problemen ondervind. Ik heb een maand terug met dezelfde pc geen enkel probleem gehad.

Nu dat ik opnieuw voor mijn theorie wil gaan (had 3.5 jaar terug mijn theorie behaald maar die was vervallen) had ik graag terug op dezelfde manier voor mijn theorie geleerd (was toen na studeren via deze site met oefenvragen meteen erdoor)
Fanny

Re: Oefenvragen doen raar

Bericht door Fanny »

Dit is hetgene dat er op komt te staan

Vraag fout


Sorry, het lijkt er op dat je vragen probeert over te slaan. Mogelijke oorzaken van dit probleem:
◦Je probeert vragen over te slaan door de URL van de test te manipuleren.
◦Er deed zich zich een technische fout voor.


http://examen.gratisrijbewijsonline.be/ ... nebe/vraag" target="_blank
Rafael
Administrator
Berichten: 2636
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: Oefenvragen doen raar

Bericht door Rafael »

Heel vreemd, zeker als je dat vroeger niet had. Kan je eens proberen om de tijdelijke internetbestanden + cookies van je browser te verwijderen?
Plaats reactie