censuur

Graag uw mening over deze website.
pol
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 feb 2008, 20:05
Locatie: 2280

censuur

Bericht door pol »

Ik heb gemerkt dat jullie bepaalde berichten i.v.m. het rijbewijs G verwijderen. Ik denk dat die boerenzoon het bij het rechte eind heeft. Kunnen jullie duidelijkheid scheppen a.u.b. Censureren is toch niet de oplossing.
bert.covens
Berichten: 4191
Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
Locatie: hemiksem

Re: censuur

Bericht door bert.covens »

Zoals reeds verduidelijkt, heeft die boerenzoon (die nu blijkbaar Pol heet) het ons inziens idd bij het rechte eind. Proficiat dus om jezelf gelijk te geven beste Pol. Of dacht je nu echt dat we niet doorhadden dat dit topic verstuurd is vanop dezelfde computer als een anonieme gast die zichzelf bekendmaakte als boerenzoon ?

Je hebt je mening gegeven, en daar was op zich zeker niks mis mee. En ik heb mezelf daar idd in een latere posting wat genuanceerd. Het was een bewuse keuze van mij om naast de wetgeving, ook de visie van de Fod.Mob er in die latere posting bij te blijven geven. Wij willen het namelijk hoegenaamd niet op ons geweten hebben dat er iemand tegen de lamp loopt, alleen maar omdat wij hier er "efkes vergeten waren" bij te vertellen hoe de overheden diezelfde wetgeving lezen én blijkbaar ook beteugelen.

We hebben intussen beide duidelijk genoeg meegegeven. Ik persoonlijk verkies nog altijd bewust om de eerder voorzichtige toer op te gaan. Het is -in tegenstelling tot wat je me verweet- géénszins de bedoeling om iemand onnodig een dure rijopleiding aan te praten. Neen, ik laat het nu voorts aan de wijsheid van de lezer om desgevallend zélf keuzes te maken :

* Ofwel de wetgeving strikt letterlijk lezen, en met rijbewijs G ook andere dan landbouwgebruik te doen met die tractor. En zichzelf blootgesteld kunnen zien aan het vervolgingsbeleid terzake.
* Ofwel desgevallend toch maar de (niet geringe) investering te doen om een rijbewijs C, CE te behalen.
* Ofwel met enkel een rijbewijs G, zich te beperken naar de aard van het gebruik.
* ....

Het heeft dan ook geen enkele zin om er oeverloos over te blijven doordrammen in diverse topics en onder verschillende nic names, vandaar dat er inderdaad -helaas- een slotje op ging .....

Lees er anders gerust >>> forumregels eens op na aub.
forumregels schreef:Het Forum is geen plaats om discussies te voeren. Indien een bepaald onderwerp leidt tot een discussie, kan het onderwerp gesloten worden. Verdere opmerkingen kunnen dan nog gestuurd worden aan de beheerders, die zullen beslissen of ze nog worden toegevoegd aan het onderwerp.

(...)

Gaat u niet akkoord met een ingreep van een moderator, start dan geen discussie binnen het forum maar contacteer een van de moderatoren of beheerders.

(...)

Registreren onder meerdere aliassen is niet toegelaten. Wie dit toch doet kan van het forum verwijderd worden.

Als je dus moeite blijft hebben met de interpretatie van de Fod.Mob., en de bijbehorende gevolgen daarvan, gelieve je in het volste vertrouwen tot hen te wenden, in plaats van hier de boel wat te komen verzieken.
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
Gesloten