problemen met de oefenvragen!!

Graag uw mening over deze website.
foxie
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 mar 2010, 22:20

problemen met de oefenvragen!!

Bericht door foxie »

Hallo, is dit alleen bij mij ? de site hapert langs alle kanten, gisteren deed ik herhalingen en ik kreeg steeds foutieve antwoorden. Vandaag deze middag en nu hetzelfde probleem..bij de oefenvragen als je het antwoord wil aanklikken wilt het een ander venster openen die dan ook niet werkt en weeral een foutief antwoord geeft ?? Een goede voorbereiding is dit zeker niet, ik hoop dat dit ook niet op de rijschool gebuerd, want anders ben ik zeker gebuisd! Gr. foxie
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: problemen met de oefenvragen!!

Bericht door Benny Stinkens »

Heb net een reeks gemaakt en geen enkel probleem ondervonden :?:
Ik heb zelfs vrijwillig fouten gemaakt, ook daar liep alles zoals het moet :?:
Er zijn honderden mensen die dagelijks oefenen, niet één heeft er een probleem :?:

Maar ok zeg nooit nooit :idea:
Het zou handiger zijn als je eens zou melden in welk hoofdstuk het volgens jou fout gaat.
Ik heb een deel nagekeken maar kan geen duizend vragen gaan onderzoeken terwijl er niets te vinden is. :idea:
ik hoop dat dit ook niet op de rijschool gebuerd, want anders ben ik zeker gebuisd!

Ik hoop dat je je examen gaat afleggen in een examencentrum en niet in een rijschool want anders zie ik je inderdaad nog niet rap slagen :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
bert.covens
Berichten: 4191
Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
Locatie: hemiksem

Re: problemen met de oefenvragen!!

Bericht door bert.covens »

foxie schreef:Hallo, is dit alleen bij mij ? de site hapert langs alle kanten, gisteren deed ik herhalingen en ik kreeg steeds foutieve antwoorden.
Geef idd eens een concreet voorbeeld van een foutief antwoord.

Wat bedoel je daar eigenlijk precies mee :?: Dat de computer andere antwoorden geeft dan wat jij voor ogen had :?:
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: problemen met de oefenvragen!!

Bericht door GRO »

????

Alles werkt perfect. Zou de titel van dit topic niet moeten zijn: "Problemen met mijn computer"?
foxie
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 mar 2010, 22:20

Re: problemen met de oefenvragen!!

Bericht door foxie »

Hallo,
Misscien ligt het aan mij pc wie weet, of wel wil niemand er zich mee bezig houden er zijn tijd in te steken. Maar ik ga je een vb geven: bij Alcohol - oefenvragen.
Wanneer je twijfelt aan een ademanalyse...mag je dan opnieuw 15 m. wachten? Het antwoord is neen, weet ik ook ondertussen ..maar als je op het antwoord klikt (neen) dan doet het niets tot de tijd verstrijkt en het zelfs het antwoord heeft. Ook als je verder wilt gaan gaat niet (op het pijltje klikken ), dan opent het een ander venster met daarin vermeld = deze website kan niet worden weergegeven ( mogelijke acties: verbindingsproblemen vaststellen).
En vriendelijk blijven!
Gr. foxie
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: problemen met de oefenvragen!!

Bericht door GRO »

Ik veronderstel dat het aan je internetverbinding ligt.
dan opent het een ander venster met daarin vermeld = deze website kan niet worden weergegeven ( mogelijke acties: verbindingsproblemen vaststellen).
Ook je computer zegt dat het vermoedelijk aan de internetverbinding ligt.

Welk soort verbinding heb je? Hoe bekijk je de site (internet explorer ......) ?
foxie
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 mar 2010, 22:20

Re: problemen met de oefenvragen!!

Bericht door foxie »

bedankt voor de snelle reactie..ik gebruik windows explorer 7.. waarom geeft hij dan de andere vragen wel ?? Het is bij sommigge vragen, bij alcohol.. hoeveel vragen zoijn er? ik krijg er 30 ook daarna kan ik niet zien hoeveel fouten er in het rood aangeduid zijn. gr.
Gast

Re: problemen met de oefenvragen!!

Bericht door Gast »

Bij alcohol zijn 30 vragen in totaal.
Dat staat aangegeven op de plaats waar je kiest welke reeks oefenvragen je wilt maken.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: problemen met de oefenvragen!!

Bericht door Benny Stinkens »

foxie schreef:bedankt voor de snelle reactie..ik gebruik windows explorer 7.. waarom geeft hij dan de andere vragen wel ?? Het is bij sommigge vragen, bij alcohol.. hoeveel vragen zoijn er? ik krijg er 30 ook daarna kan ik niet zien hoeveel fouten er in het rood aangeduid zijn. gr.
Ik heb net de reeks gemaakt met Explorer 7 en geen enkel probleem gehad.
vrijwillig fouten gemaakt, en ik kreeg ze wel mooi in het rood te zien.

Probeer eens in jou browser alles te wissen, zoals geschiedenis, cookies, enz.....
Meestal als je dan opnieuw probeert wil dat wel eens lukken. :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Gast

Re: problemen met de oefenvragen!!

Bericht door Gast »

foxie schreef:Hallo,
Misscien ligt het aan mij pc wie weet, of wel wil niemand er zich mee bezig houden er zijn tijd in te steken. Maar ik ga je een vb geven: bij Alcohol - oefenvragen.
Wanneer je twijfelt aan een ademanalyse...mag je dan opnieuw 15 m. wachten? Het antwoord is neen, weet ik ook ondertussen ..maar als je op het antwoord klikt (neen) dan doet het niets tot de tijd verstrijkt en het zelfs het antwoord heeft. Ook als je verder wilt gaan gaat niet (op het pijltje klikken ), dan opent het een ander venster met daarin vermeld = deze website kan niet worden weergegeven ( mogelijke acties: verbindingsproblemen vaststellen).
En vriendelijk blijven!
Gr. foxie
Ik heb net hetzelfde probleem , en zeer vaak zelfs . ik oefen nu al een week om morgen mijn theoretisch examen a3 af te leggen . Ik heb zeer vaak hetzelfde probleem , ik druk op de antwoordknop en er gebeurd niks , dan is mijn tijd om en is mijn antwoord zogezegd foutief. Dit ligt bij mij zeker niet aan mijn internetverbinding , alles lukt verder perfect ? Het helpt meestal wel om de site af te sluiten en opnieuw te openen , maar dit is zeer lastig want ik kan soms 1uur gewoon niet oefenen doordat de knop gewoon niet werkt . al bij al heeft de site me wel geholpen en hoop ik morgen met glans te slagen :) . groetjes
Gast

Re: problemen met de oefenvragen!!

Bericht door Gast »

Heeft waarschijnlijk te maken met het werkgeheugen van je compter dat vol zit ofwel met een te trage internetverbinding.
Plaats reactie