Update forum-functies

Graag uw mening over deze website.
Jesse
Berichten: 123
Lid geworden op: 06 apr 2009, 17:37
Locatie: Leuven

Update forum-functies

Bericht door Jesse »

Hallo,

Ik had een voorstel om het forum wat extra te laten bieden op esthetisch vlak. Misschien zou het wel tof zijn dat leden in het gebruikerspaneel kunnen instellen welk rijbewijs ze reeds in het bezit hebben en van welk jaar, en dat deze gegevens onder je nickname komen te staan. Een kameraad van mij is programmeur en reeds fel ervaren in het programmeren van zulke gebruiken op fora en websites. Dus om het te verwezelijken kan ik jullie dus ook al onmiddelijk laten helpen.

Nu kan je ook misschien denken, dit is een hulp-forum en we hebben deze functies eigenlijk niet echt nodig. Daar geef ik je ook gelijk in, maar ik merk wel dat het gebruik van het forum en het aantal leden vaak wel afhangt van hoe 'up to date' de forum-functies etc. zijn, daarmee dacht ik dat ik jullie misschien wel een plezier kon doen met iemand die dit allemaal kan verwezelijken.

Hopelijk gaan jullie akkoord met dit voorstel.

Vriendelijke groeten,
Jesse
Niemand houdt van files, maar toch staat iedereen er voor in de rij (!)
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Update forum-functies

Bericht door GRO »

Bedankt voor de tip.
We zullen je voorstel intern bespreken en laten je kortelings wat weten.
Jesse
Berichten: 123
Lid geworden op: 06 apr 2009, 17:37
Locatie: Leuven

Re: Update forum-functies

Bericht door Jesse »

GRO schreef:Bedankt voor de tip.
We zullen je voorstel intern bespreken en laten je kortelings wat weten.
Graag gedaan Eugeen, we zijn al sinds enkele jaren grote voorstander voor je website en forum en zouden daarom graag iets terug doen.

Groeten,
Jesse en Jens
Niemand houdt van files, maar toch staat iedereen er voor in de rij (!)
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Update forum-functies

Bericht door Benny Stinkens »

Waarvoor dank jessevds, maar we gaan het voorlopig niet doen.

We hebben zelf een zeer goede programmeur, en er zijn ook verschillende mensen met webdesign bezig.
En we zijn het er over eens, dat het wel leuk kan zijn maar overbodig.

Onze ervaring leert ons dat mensen liever niet te veel over hun eigen persoontje blootgeven.
(je mag er zelfs zeker van zijn dat er mensen bij zijn die rijbewijzen onder hun "nick" plaatsen die zelfs niet bestaan)

En zelfs al weten we wie er welk rijbewijs bezit, vertrouwen we nog het meest op onze eigen kennis.
Ons team is zeer zorgvuldig samen gesteld.

We hebben zelfs ooit een voorstel gedaan met verschillende nieuwe looks, de gebruikers mochten toen stemmen.
De uitkomst was en is nog steeds soberheid.

Nu ik zelf met webdesign bezig ben, heb ik zelfs geleerd dat een website als deze, best niet al te veel toeters en bellen mag bevatten.

En we mogen dan misschien niet echt up to date zijn wat forum functies aangaat, we zijn up to date wat het verkeersreglement aangaat (tot en met vandaag) en daar zijn we natuurlijk ook trots op.

Niet te min wil ik jullie beide bedanken voor het aanbod, het is fijn te weten dat jullie beide als "voorstanders van ons forum" ons een warm hart toe dragen.

Dit is altijd fijn om te weten, en ik hoop dan ook dat ik jullie niet teleurstel met het feit, dat we het dus voorlopig niet gaan doen.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Jesse
Berichten: 123
Lid geworden op: 06 apr 2009, 17:37
Locatie: Leuven

Re: Update forum-functies

Bericht door Jesse »

Benny Stinkens schreef:Waarvoor dank jessevds, maar we gaan het voorlopig niet doen.

We hebben zelf een zeer goede programmeur, en er zijn ook verschillende mensen met webdesign bezig.
En we zijn het er over eens, dat het wel leuk kan zijn maar overbodig.

Onze ervaring leert ons dat mensen liever niet te veel over hun eigen persoontje blootgeven.
(je mag er zelfs zeker van zijn dat er mensen bij zijn die rijbewijzen onder hun "nick" plaatsen die zelfs niet bestaan)

En zelfs al weten we wie er welk rijbewijs bezit, vertrouwen we nog het meest op onze eigen kennis.
Ons team is zeer zorgvuldig samen gesteld.

We hebben zelfs ooit een voorstel gedaan met verschillende nieuwe looks, de gebruikers mochten toen stemmen.
De uitkomst was en is nog steeds soberheid.

Nu ik zelf met webdesign bezig ben, heb ik zelfs geleerd dat een website als deze, best niet al te veel toeters en bellen mag bevatten.

En we mogen dan misschien niet echt up to date zijn wat forum functies aangaat, we zijn up to date wat het verkeersreglement aangaat (tot en met vandaag) en daar zijn we natuurlijk ook trots op.

Niet te min wil ik jullie beide bedanken voor het aanbod, het is fijn te weten dat jullie beide als "voorstanders van ons forum" ons een warm hart toe dragen.

Dit is altijd fijn om te weten, en ik hoop dan ook dat ik jullie niet teleurstel met het feit, dat we het dus voorlopig niet gaan doen.
Hallo Benny,

Uiteraard begrijpen we het en hebben we respect voor jullie mening, het is inderdaad zo dat het belangrijkste nog steeds is of jullie al dan niet up-to-date zijn met de wegcode. Wat zéker en vast het geval is!

We zijn en blijven uiteraard voorstanders van deze website, ik ga zelfs aan twee personen aan de hand van Gratis Rijbewijs Online theorie-les geven. En daarna volgt de praktijk aan de hand van de praktijk CD-rom!

Ik wens u nog een prettige avond toe.


Vriendelijke groeten,
Jesse
Niemand houdt van files, maar toch staat iedereen er voor in de rij (!)
Plaats reactie