error bij betaalde examenvragen

Graag uw mening over deze website.
ine.devos
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jan 2011, 20:50

error bij betaalde examenvragen

Bericht door ine.devos »

Hoi

ik heb ongeveer een uur geleden via sms een code aangevraagd om de oefen examens te kunnen maken.
Tijdens het 3de examen kreeg ik ineens een error en nu kan ik gewoon geen betaalde examens meer maken, ik word telkens terug naar het inlog scherm gestuurd.
Ik vind dit zeer vervelend aangezien ik morgen mijn theoretisch normaal gezien ga afleggen, en ik wel degelijk betaald heb voor deze proefexamens te kunnen afleggen.
Wat kan hier het probleem zijn?

Alvast bedankt,
Ine
Donia

Re: error bij betaalde examenvragen

Bericht door Donia »

Hey,

ik dacht dat ik alleen het probleem heb maar precies niet. Ik heb even de proefexamens kunnen maken maar nu geraak ik ook niet meer terug ingelogd. Kunnen jullie ons zo snel mogelijk een oplossing bezorgen aub?
Ik ga morgen namelijk ook mijn examen afleggen.
GRO
Administrator
Berichten: 12745
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: error bij betaalde examenvragen

Bericht door GRO »

Eerst en vooral even zeggen dat het geen zin heeft om op het forum hulp te vragen wanneer er een technisch probleem is.
In dat geval moet je de richtlijnen volgen die op de site staan.

Alles werkt weer 100%
Driesexamen

Re: error bij betaalde examenvragen

Bericht door Driesexamen »

Hallo,

Ik heb net hetzelfde probleem. Boodschap "error" verschijnt wanneer ik mijn code ingeef.
Opnieuw code aangevraagd met andere gsm en nu krijg ik zelfs geen code aan.
Ik heb de mogelijke fouten nagekeken maar geen zijn van toepassing in mijn geval, ik ben hierover niet tevreden.
GRO
Administrator
Berichten: 12745
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: error bij betaalde examenvragen

Bericht door GRO »

@ Dries

Waarom doe je dan niet wat op de site staat: een mailtje sturen met je telefoon en je code, zodat het kan gecontroleerd worden. Dat kost evenveel tijd dan het hier op het forum te plaatsen. In het ene geval kan je geholpen worden, in het andere geval is het zinloos.
Plaats reactie