FOUT GEVONDEN IN EXAMENVRAAG

Graag uw mening over deze website.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: FOUT GEVONDEN IN EXAMENVRAAG (mod: dacht je he)

Bericht door GRO »

Zie je, dat bedoelde ik nou : je moet maar weten hoe de vraagsteller de vraag bedoeld, terwijl er vaak niet alle nodige gegevens zijn om tot een juist antwoord te kunnen komen.
En zo buizen er wel degelijk kandidaten.
@ Vertigo

Op Gratis Rijbewijs Online staan meer dan 2000 vragen.
Het is best mogelijk dat een of andere vraag nog beter kan verwoord worden, alhoewel ze door diverse mensen zijn nagekeken.
Een feit is dat de voorbije jaren duizenden jongeren op dit forum een bericht geplaatst hebben dat ze van de eerste keer geslaagd zijn voor het examen en ons danken voor onze oefenvragen en proefexamens.
Als ik het goed begrijp heb jij al een rijbewijs. Waarom zit jij je dan toch te amuseren met continue vragen te bestuderen. Een van onze moderators meende dat jij misschien voor instructeur aan het leren waart. Besef dan wel dat de echte examenvragen nog meer voor discussie vatbaar zijn.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: FOUT GEVONDEN IN EXAMENVRAAG (mod: dacht je he)

Bericht door GRO »

De vraag is aangepast.
Vertigo
Berichten: 87
Lid geworden op: 22 dec 2010, 14:49

Re: FOUT GEVONDEN IN EXAMENVRAAG

Bericht door Vertigo »

GRO schreef:Besef dan wel dat de echte examenvragen nog meer voor discussie vatbaar zijn.
Inderdaad. Hoe moet een normaal burger de wet kennen, als zelfs de kenners er niet aan uit kunnen en het eens raken over bepaalde punten?

Eenvoudig en duidelijk, dat zou het moeten zijn.
En ik weet zelfs hoe...

Ik weet niet of ik er de tijd ga voor hebben, maar ik denk eraan om volgend jaar verkeerskunde te gaan studeren, in modules want werk voltijds en kan het me niet veroorloven om aan inkomen in te boeten.
Mijn 'eindwerk' ligt al vast :)
Plaats reactie