Code niet ontvangen na 2 uur (opgelost)

Graag uw mening over deze website.
ScHAmPi
Berichten: 33
Lid geworden op: 17 feb 2007, 23:00

Code niet ontvangen na 2 uur (opgelost)

Bericht door ScHAmPi »

Ik heb om 11:34 een code voor de proefexamens aangevraagd en heb momenteel nog geen antwoord ontvangen. Is dit normaal?
Laatst gewijzigd door ScHAmPi op 20 jun 2010, 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
ScHAmPi
Berichten: 33
Lid geworden op: 17 feb 2007, 23:00

Re: Code niet ontvangen na 2 uur

Bericht door ScHAmPi »

Het probleem is opgelost. Er stond te weinig geld op de kaart om het antwoord te ontvangen. My bad, ik had er niet bij stilgestaan dat er deels aangerekend werd bij het ontvangen van het antwoord. Ik dacht dat het verzonden berichtje 2,5 euro zou kosten en dacht dat mijn gsm mij wel zou laten weten als er te weinig op stond.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Code niet ontvangen na 2 uur

Bericht door GRO »

Wat niet normaal is, is dat je op een forum gaat vragen of dat normaal is? :lol:
Hoe denk jij dat bezoekers van het forum kunnen weten hoeveel money er op je betaalkaart van je gsm staat?

Bij het aanvragen van een code neemt je gsm operator 1 euro van je rekening.
Bij het verzenden van een code gaat er nog eens 1,5 euro af.
Samen dus 2,5 euro.

Stel dat er maar twee euro is bij aanvang: dan gaat er een euro af bij aanvraag.
De computer van Storedesk stuurt de code naar jou, maar je operator geeft die niet door omdat er geen 1,5 euro meer is. Afhankelijk van de operator die je hebt, wordt de verstuurde code een korte tijd in bewaring gehouden, of moet je volledig opnieuw beginnen.
ScHAmPi
Berichten: 33
Lid geworden op: 17 feb 2007, 23:00

Re: Code niet ontvangen na 2 uur

Bericht door ScHAmPi »

GRO schreef:Wat niet normaal is, is dat je op een forum gaat vragen of dat normaal is? :lol:
Hoe denk jij dat bezoekers van het forum kunnen weten hoeveel money er op je betaalkaart van je gsm staat?

Bij het aanvragen van een code neemt je gsm operator 1 euro van je rekening.
Bij het verzenden van een code gaat er nog eens 1,5 euro af.
Samen dus 2,5 euro.

Stel dat er maar twee euro is bij aanvang: dan gaat er een euro af bij aanvraag.
De computer van Storedesk stuurt de code naar jou, maar je operator geeft die niet door omdat er geen 1,5 euro meer is. Afhankelijk van de operator die je hebt, wordt de verstuurde code een korte tijd in bewaring gehouden, of moet je volledig opnieuw beginnen.
De code is idd toegekomen op het moment dat ik herlaadde :).
Gast

Re: Code niet ontvangen na 2 uur (opgelost)

Bericht door Gast »

hello i would like to ask a question... i have the got the CODE by texting to the number mentioned but now am trying to log in and am i seeing a message (code is invalid)... is there any specific time which i have to wait to get access to the test exam...
i bought the book in english like 4 or 5 months ago and the code which is on the back of the book is also not working.. i have tried to register it the way told on the website by going to the chapter and start it by giving code bt am still having the problem with it... could u please guide me what can i do further to get things done?
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Code niet ontvangen na 2 uur (opgelost)

Bericht door GRO »

For the English site, you need two codes.
1. The code that you find inside the packet 5 in one (not on the back of an old book)
2. The Code that you ask with your cellphone. (Valid two days)

If you only bought a book and not the packet 5 in one, you don't have the code from the book.
So the computer will say that the code is invalid.

Contact the publisher.
Tiffnny

Re: Code niet ontvangen na 2 uur (opgelost)

Bericht door Tiffnny »

Hey! Ik heb al 2x die code aangevraagt maar niet gekregen, ik heb een gsm abonnement dus aan geld tekort op gsm kan al niet al lukt dit niet bij abonnementen?
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Code niet ontvangen na 2 uur (opgelost)

Bericht door Benny Stinkens »

Lees aub eens wat er staat bij de proefexamens :idea:
Daar staat een link "is er een probleem" die je de volledige uitleg geeft bij een probleem.

Zeker geen 2de keer (of meer) betalen, dit is niet de bedoeling en lost ook niets op:!:
Als je deze pagina hebt gelezen en je vind je probleem nog steeds niet mag je het hier laten weten.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Gast

Re: Code niet ontvangen na 2 uur (opgelost)

Bericht door Gast »

dat heb ik al gelezen, er staat niets in over een abonnement, alleen over verkeerde spelling of dat je je gsm moet herladen...
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Code niet ontvangen na 2 uur (opgelost)

Bericht door Benny Stinkens »

Er staat nog iets:
Is het geen van bovenstaande punten, neem dan contact op met STOREDESK
(het bedrijf dat de codes verstuurd).
Contactpersoon: GEERT
Tel. 016/233175
Gsm: 0478/527253
Contactpersoon: PETER
Gsm: 0495/213993


4. FORUM

Het heeft geen zin om help te vragen op het forum van de site.
Noch de moderators, noch de forumbezoekers hebben toegang tot de computers bij Storedesk.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie